6,5 mln użytkowników aplikacji inpost mobile

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – ma już ponad 6,5 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost Mobile. Dzięki aplikacji przy jednym Paczkomacie® przesyłki może odbierać kilka osób jednocześnie, bez konieczności stania w kolejce czy dotykania ekranu – skrytki otwiera się za pomocą smartfona. Rekordy popularności bije także rewolucyjna usługa nadawania przesyłek przez aplikację – wysyła się je w Paczkomatach® InPost – do innego Paczkomatu® lub na wskazany adres domowy. Na paczce nie trzeba naklejać żadnych etykiet – wystarczy wygenerowany elektronicznie QR kod lub kod nadania w aplikacji. Aplikacja InPost już od roku znajduje się w czołówce najchętniej pobieranych i używanych aplikacji w Polsce w sklepach GP i AppStore.

„W ciągu zaledwie dwóch lat zbudowaliśmy aktywną społeczność ponad 6,5 mln użytkowników Jesteśmy obecnie najlepiej ocenianą aplikacją w Polsce – z ocenami 5/5 w App Store i 4.9/5 w Google Play, przy blisko 700 tysiącach przyznanych ocen – zarówno przez użytkowników urządzeń z systemami iOS, jak i Android. Żadna z liczących się aplikacji w Polsce nie może się pochwalić takim wynikiem. Nasza aplikacja to centrum zarządzania przesyłkami oraz to baza do prowadzania nowych usług dla użytkowników Paczkomatów® InPost. W czasie rzeczywistym możemy obserwować, jak szybko konsumenci podchwytują kolejne udogodnienia. Przykładem może być choćby multiskrytka – czyli kilka przesyłek w jednej skrytce, bezdotykowe otwieranie skrytek czy nadawanie bez etykiety. Teraz pora na kolejne funkcjonalności – dzięki aplikacji każdy bez problemu trafi do właściwego Paczkomatu®! Nasza sieć jest coraz bardziej gęsta i klienci czasem zastanawiają się, którą lokalizację wybrali. Teraz z aplikacją InPost Mobile rozwiązujemy ten problem – w przypadku Paczkomatów znajdujących się blisko siebie podpowie ona, czy stoimy przed właściwą maszyną. Udogodnienie to obejmuje także wyświetlanie zdjęcia Paczkomatu®, w którym czeka przesyłka oraz wskazanie drogi na mapie do docelowej lokalizacji” – wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes InPost.

Za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile za paczkę można zapłacić kodem BLIK, kartą płatniczą lub szybkim przelewem (DotPay), a już niebawem Apple Pay i Google Pay. Status nadanej paczki można śledzić oczywiście w aplikacji, ale także na stronie www.inpost.pl w sekcji „Śledzenie paczki” oraz przez chatbota, wpisując 24 cyfrowy numer przesyłki lub numer telefonu i 4 ostatnie cyfry numeru przesyłki. Aplikację InPost Mobile można pobrać ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.

Z InPost można skontaktować się także za pomocą Google Asystenta. Rozmowę zaczyna się od wywołania bota o nazwie ChatBot Mat frazą „Porozmawiaj z InPost”. Klienci mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat®, a także nowość – numer do kuriera. Ten sam Bot jest dostępny także na Messengerze, wraz ze wszystkimi swoimi funkcjonalnościami.

Od kwietnia 2021 InPost wraz z IdoSell wprowadził przełomową usługę Smile. Dzięki niej konsumenci, którzy robią zakupy w wybranych sklepach internetowych, otrzymają darmową dostawę do Paczkomatu® przy zamówieniach o wartości powyżej 40 zł.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP