8 testów A/B, które pomogą Ci pozyskiwać więcej i lepsze opinie od klientów.

Prelekcja Pawła Styperka - CEO Refericon

Marketing kocha personalizację :)

Zaczyna się ona od pierwszego kontaktu ze sklepem na messengerze, po prośbę o opinię po dokonanych zakupach. Jednak czy personalizacja komunikatów rzeczywiście przekłada się na skuteczność? Czy warto główkować nad tematem, treścią wiadomości i pytaniami, jakie zadamy klientowi?

W trakcie prezentacji pokażemy wyniki 8 testów A/B, przeprowadzonych z naszymi klientami, którzy poprosili swoich klientów o wystawienie opinii po zakupie. Odpowiemy na takie pytania jak:

  1. Czy personalizacja za pomocą prostych zmiennych pomaga zdobyć więcej opinii?
  2. Prosić o opinię, a może o pomoc?
  3. Czy nagradzanie za opinie zwiększa szansę na jej wystawienie?
  4. Czy klienci dodają zdjęcia do opinii?
  5. Czy logo sklepu ma znaczenia?
  6. Kiedy wysyłać prośbę o opinie? Rano czy wieczorem?
  7. Kto powinien prosić o opinie?
  8. Klient czyta treść maila, prawda czy fałsz?

Prezentacja bazuje w 100% na twardych danych sklepów internetowych z Polski, które zbierają opinie z aplikacją Getreview.pl.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP