Wydawcy aplikacji mobilnych coraz częściej szukają sposobów na ich monetyzację. Jednym z nich jest umieszczenie reklamy bezpośrednio w aplikacji. I o ile ma ona sporo grono użytkowników, a przekaz reklamowy jest atrakcyjny i zachęca do interakcji to wydawca często zmuszony jest do korzystania z gotowych rozwiązań reklamowych generujących, zwłaszcza w początkowym okresie istnienia aplikacji, jedynie koszty utrzymania rozwiązania reklamowego.
Niestety, część wydawców, która dopiero rozpoczyna swoją przygodę z produkcją aplikacji mobilnej nie jest świadoma korzyści, które może osiągnąć poprzez współpracę z siecią reklamy mobilnej. Z jednej strony właścicielom aplikacji brakuje wiedzy nt. rozwiązań promocyjnych, z drugiej – sieci reklamowe zazwyczaj oferują gotowe pakiety, na które często nie stać początkujących wydawców.
Z pomocą przychodzi sieć reklamy mobilnej Adrino, która wszystkim początkującym wydawcom oferuje dostęp do adserwera w opcji freemium. W bazowym pakiecie pozwala na bezpłatne obsłużenie do 500 tysięcy odsłon reklamowych miesięcznie. Co ważne, w ramach budżetu odsłon wydawca może oferować reklamy bezpośrednio swoim klientom lub korzystać z reklam dostarczanych przez sieć Adrino.
„Zależy nam na aktywnym wspieraniu rynku mobilnego w Polsce. Chcemy, aby wszyscy wydawcy, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży mobilnej od początku mieli dostęp do najlepszych rozwiązań. Jesteśmy jedyną siecią reklamy mobilnej w Polsce, która posiada własną technologię adserwerową. Dzięki temu, każdego wydawcę jesteśmy w stanie wesprzeć już w pierwszej fazie rozwoju produktu“ – podkreśla Grzegorz Chyliński, CEO Adrino.
Dzięki wsparciu w modelu freemium, twórcy ciekawych aplikacji rozpoczynających swoją przygodę z programowaniem mają szansę na monetyzację już od pierwszego dnia w appmarkecie.
Źródło: informacja prasowa
Wydawca
Adres prawny
NIP