AI doradcą klienta w e-commerce, czyli wyzwania w budowaniu modelu opartego o wewnętrzne know-how.

Prelekcja - Maciej Kaszkowiak, Waldemar Majchrzak - X-ONE

Maciej Kaszkowiak - Software Engineer & Waldemar Majchrzak - CTO X-ONE, w swojej prezentacji omówili czym jest model Retrieval Augmented Generation (RAG) i jak wpływa on na doświadczenia zakupowe w świecie e-commerce.

Omówili również:

W jaki sposób sztuczna inteligencja może wykorzystywać wewnętrzne know-how firmy do udzielania trafnych i spersonalizowanych rekomendacji produktowych, co przekłada się na zwiększenie satysfakcji klientów i wzrost sprzedaży.

Wyzwania związane z wdrażaniem zaawansowanych systemów AI w e-commerce, ze szczególnym naciskiem na zagadnienia prywatności danych.

▸ Rola i znaczenie zakresu wiedzy, z jakiej model RAG czerpie informacje, aby zapewnić efektywne i adekwatne odpowiedzi na zapytania klientów.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP