Wyobraź sobie świat, w którym sztuczna inteligencja, opinie klientów, przepisy Omnibus, ciągle zmieniające się algorytmy Google i ekspansja transgraniczna rozgrywają się jednocześnie.
2023 był prawdopodobnie rokiem w którym zaszły najbardziej znaczące zmiany na rynku e-commerce. Nastąpiły najważniejsze i największe zmiany dla prowadzących ecommerce, gdzie wprowadzenie dyrektywy Omnibus można porównać do rewolucji z RODO i polityką cookies.
Ponadto, Sebastian Horoszko - Co-Founder Zaufane.pl i Marcin Tomczak - CEO & Founder Ecommerce.legal, omawiają najnowsze aktualizacje algorytmu Google, zmiany w reklamie i ich wpływ na widoczność online, ponieważ informacje zwrotne są siłą napędową sukcesu w handlu elektronicznym.
Nie zapominając o tym, że transgraniczny handel elektroniczny znacznie przyspieszył w 2023 roku, przedstawiają kluczowe kwestie związane z ekspansją międzynarodową, w tym logistykę, przepisy i niuanse kulturowe.
\
Wydawca
Adres prawny
NIP