Z okazji Świąt życzenia na Facebooku składają producenci samochodów, majonezu czy piwa. Świąteczne maile przysyłają banki i operatorzy sieci komórkowych. Jak sklepy internetowe mogą się wyróżnić, zdobyć sympatię klientów i przekonać ich do zakupów?
Wg badania Ceneo.pl połowa ankietowanych nie obchodzi w ogóle tradycji dawania prezentów z okazji Świąt Wielkanocy, a koszty zorganizowania Wielkanocy wiążą się głównie z zakupami żywnościowymi.
Kampania porównawcza
Internetowe delikatesy Frisco.pl za pomocą kampanii „Taniej niż myślisz" starały się przekonać klientów, że we Frisco można zrobić zakupy na poziomie cen z hipermarketów lub niższych, a przy tym otrzymać wysokiej jakości produkty bez wychodzenia z domu.
Świąteczne rabaty i kolekcje
By ułatwić klientom wybór, m.in. Nicisklep.pl, choccolissimo.pl i merlin.pl przygotowały specjalne kategorie z wielkanocnym asortymentem:
Zajączek Poleca, czyli propozycje wybranych najciekawszych zabawek można zobaczyć w sklepie Mamissima.pl:
Wielkanocne zabawy
W ANSWEAR.com po raz drugi urządzono pracowniczy konkurs na najładniejszą pisankę:
“Wielkanocną zabawę z rabatowym jajem” zorganizowały Sklepy Turystyczne Tuttu.pl. Rabaty czekały na osoby, które odgadły jaki produkt przedstawia „jajo” będące fragmentem zdjęcia lub znalazły jaja wielkanocne ukryte w opisie produktu.
Podobną promocję przygotowano na Schaffa Shoes:
Darmowa dostawa
Kolejnym sposobem na zachęcenie do zakupów może być darmowa dostawa. W deezee.pl zając wielkanocny dostarcza zamówienia za free:
Przedświąteczny Tydzień Darmowej Dostawy trwał także w księgarniach internetowych należących do Grupy Wydawniczej Helion.
Świąteczne newslettery
Życzenia z jajem przesyłał m.in. sklep endo.pl:
Audio miłych Świąt życzyła Audioteka:
Fundacja Polak 2.0 także życzy słonecznych Świąt!
Wydawca
Adres prawny
NIP