Ampułka: Maciej Patla (Inter Cars S.A.)

"Ampułka" to cykl, w którym przedstawiać będziemy źródła informacji i inspiracji osób z branży e-commerce. Jako pierwszy na nasze pytania odpowiedział Maciej Patla, E-commerce Marketing Manager w Inter Cars S.A.

Każda osoba zajmująca się e-commerce powinna przeczytać... Na pewno trzeba przeczytać książkę o Stevie Jobsie - Waltera Isaacsona. Polecam również wszelkiego rodzaju publikacje związane z użytecznością, bo to jest jeden z najważniejszych, jeśli nie najważniejszy element dobrego ecommerce np.: Don't Make Me Think!: A Common Sense Approach to Web Usability – Steve Krug

Książka, która ostatnio zrobiła na mnie największe wrażenie to... Trudno mi wybrać jeden tytuł, bo jest ich wiele. Ze względu na moje zainteresowania lotnictwem czy też motoryzacją, najczęściej sięgam po książki w tej tematyce. Każdemu kto lubi taką tematykę polecam „Sprawę Honoru” o Dywizjonie Kościuszkowskim 303.

Codzienne informacje przydatne w pracy czerpię z...: ze względu na chroniczny brak czasu, najlepszą dla mnie formą czerpania informacji są newslettery branżowe. Polskie: wirtualnemedia, marketing przy kawie, mediarun, ecommerce polska czy też zagraniczne jak choćby Get Elastic Ecommerce Blog, emarketer daily itp. Do tego w moim przypadku dochodzą jeszcze newslettery z branży motoryzacyjnej.

W samochodzie najczęściej słucham... Rock i muzyka alternatywna – to najchętniej. Rozmawiam przez telefon – to najczęściej.

Nie wyobrażam sobie pracy bez... Telefonu z dostępem do Internetu, a przede wszystkim dostępu do Google Analytics oraz skrzynki e-mail ;)

Motywuje mnie... sukces, nawet najmniejszy oraz praca z ludźmi, od których można się jeszcze dużo nauczyć

Relaksuję się... spędzając czas z moim synkiem, a poza rodziną to również na swoim motocyklu ;)

Maciej Patla, E-commerce Marketing Manager Inter Cars S.A.

Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem i reklamą. W ciągu tego okresu miał możliwość zdobywania wiedzy na stanowiskach managerskich w wielu branżach. Zanim trafił do Inter Cars, ostatnie 3 lata pracował w Onet.pl, gdzie odpowiadał za obszar projektów specjalnych dla branży motoryzacyjnej. Do tej pory zrealizował kilkadziesiąt projektów internetowych. Największym jego wyzwaniem jest obecny projekt Motointegrator realizowany dla Grupy Inter Cars S.A., który w ciągu pół roku stał się największą platformą e-commerce motoryzacyjną w Polsce. Sukces tego projektu w dużej mierze osiągnięty jest poprzez połączenie wiedzy, kontaktów, doświadczenia oraz największej jego pasji jaką jest motoryzacja. W Motointegratorze odpowiada za wszystkie działania marketingowe. Czas wolny spędza z rodziną, która jest dla niego najważniejsza. Jeśli ma wolną chwilę, to siada za kierownicą rajdówki lub motocykla, a także nurkuje, gra w paintball i uprawia sport w każdej możliwej formie.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP