Ampułka: Michał Kulka (OS3 Group)

"Ampułka" to cykl, w którym przedstawiamy źródła informacji i inspiracji osób związanych z branżą e-commerce. Tym razem na nasze pytania odpowiada Michał Kulka, Doradca Zarządu OS3 Group S.A..

Każda osoba zajmująca się e-commerce powinna znać... Google Analytics w stopniu przynajmniej średnim. Nawet zarządzając dużymi zespołami z analitykami na pokładzie, umiejętność poruszania się w tym lub podobnym środowisku generuje wiele pytań, na które warto poszukać lub zlecić poszukiwania odpowiedzi.

Codzienne informacje przydatne w pracy czerpię z... serwisów i blogów branżowych, zagregowanych w newsletterach czy feedach newsów informacji z wielu miejsc, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Zwykle na telefonie poprzez Flipboard i Pulse, stacjonarnie częściej przeglądy newsletterowe.

Nie wyobrażam sobie pracy bez... telefonu. Smartfona. Z dostępem do sieci. Zawsze ;)

Aplikacje, których najczęściej używam, to... klient maila ;). ale tez LinkedIn, Google Maps, Flipboard. Odruchowo wymieniam mobilne, bo w tej chwili zapewne 80 proc. czasu spędzonego przeze mnie w sieci jest na smartfonie czy tablecie.

Muzyka, która najbardziej inspiruje mnie do działania, to… nie traktuję muzyki jako inspiracji do działania – mam jej wystarczająco dużo. Raczej służy relaksowi, sprzyja koncentracji lub zmianie klimatu. Od lat kupuję i słucham płyt winylowych, szczęśliwie wyleczyłem się z zaawansowanego audiofilstwa i nie zmieniam już co chwile „klocków” audio.

Gdybym miał dziś zakładać e-sklep, byłby to sklep z... z fotografią kolekcjonerską, czyli bardziej galeria niż sklep. Nie ze względu na jego potencjał rynkowy, tylko przyjemność.

Pierwsza rzecz, na którą zwracam uwagę buszując po nowo odkrytym e-sklepie, to... czy odpowiada na 3 „typy” poruszania się po sklepie: browse, search i surf. Zwykle któryś (lub wszystkie) z nich mniej lub bardziej kuleje.

Motywuje mnie... wysoko postawiona poprzeczka.

Relaksuję się... przy muzyce, wśród ludzi, po raz kolejny przebudowując swój samochód.

Michał Kulka, Doradca Zarządu OS3 GROUP S.A.

Posiada przeszło piętnastoletnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu. Zdobywał je na różnych pozycjach: od pomysłodawcy i twórcy start-upów, poprzez prowadzenie projektów w korporacjach, wprowadzanie globalnych biznesów na polski rynek, kończąc na pracy po stronie agencyjnej. Pracował dla Merlin.pl, Sales&More, Noble Concierge, jak również Onet.pl, Expander.pl, Grono.net i Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile). Członek MENSA oraz prelegent na wielu kongresach w Polsce i Europie poświęconych zagadnieniom marketingu. Ekspert w dziedzinie e-commerce.

W OS3 Group jest odpowiedzialny za inwestycje i akwizycje firm, zarówno komplementarnych do obszarów kompetencji OS3, jak i obiecujących start-upów, projekty e-commerce dla aktualnych i nowych klientów.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP