RODO, GIODO i inne, których nie ogarniasz - rozmowa z Rafałem Stępniewskim, Rzetelna Grupa
Jesteśmy nieufni, ¾ z nas deklaruje ostrożność w stosunkach z innymi ludźmi. Ograniczone zaufanie charakteryzuje nasze działania w biznesie oraz podczas zakupów online. Chętnie sprawdzamy opinie i pieczołowicie wybieramy płatności.
Przygotowanie do przedświątecznego ruchu zaczyna się w niektórych sklepach już w wakacje. Opłaca się poświęcić tym przygotowaniom trochę czasu, zwłaszcza, że wzrost sprzedaży w listopadzie i grudniu może sięgnąć 80% w stosunku do najsłabszych okresów
To już druga część cyklu wywiadów: Zapytaliśmy reprezentantów najprężniej działających w Polsce platform e-sklepowych jak zamierzają pomóc branży e-commerce w 2017 roku. Chcesz poznać ich zobowiązania na nadchodzący rok??
To pierwsza część cyklu wywiadów: Zapytaliśmy reprezentantów najprężniej działających w Polsce platform e-sklepowych, co pobudziło ich w 2016 roku i jak zamierzają branży e-commerce pomóc w 2017 roku. Chcesz poznać ich porady? Zobowiązania na 2017?
Właściciele eSklepów rzadko decydują się na samodzielne prowadzenie kampanii AdWords - i dobrze. W końcu niewielu z nich ma ku temu stosowne kwalifikacje..
Ostrożnemu i skoremu do analiz konsumentowi należy się zupełnie inny przekaz niż klientowi, który z przyzwyczajenia kupuje towary tej samej, sprawdzonej przez lata marki. Jak rozpoznać kolor swojego konsumenta?
"To, co jest podstawą nowoczesnego SEO, czyli prace nad architekturą, treścią i użytecznością strony z punktu widzenia wyszukiwarki przez lata nie były prowadzone lub stosowano techniki, które obecnie wręcz szkodzą."
Najnowsze badania przeprowadzone w kwietniu bieżącego roku przez TNS Polska na zlecenie Trusted Shops wskazują, że co dziesiąty Polak robi zakupy w zagranicznych sklepach internetowych.
Z badania Ipsos Polska wynika, że w tym roku 17,3 mln naszych rodaków uda się na wakacje, z czego około ¾ będzie odpoczywać w kraju. Jaką rolę w planowaniu urlopu mają opinie na forach i serwisach podróżniczych?
Google przyznał agencji Bluerank status Premier Google Partner. Oznacza to, że Bluerank znajduje się wgronie zaledwie 40 agencji marketingu online, które Google uznaje za najlepsze w Polsce.
Jaki wpływ na zachowania zakupowe Polaków miał przebieg meczu Polska-Portugalia? Analizy trwają, ale z pewnością już teraz można pokusić się o pierwsze wnioski na postawie danych z poprzedniego meczu polskiej reprezentacji, spotkania Polska-Szwajcaria.
TapOn i Paymax wprowadzają na rynek usługę integrującą program lojalnościowy i urządzenie mPOS do akceptacji kart płatniczych.
W 2017 roku Polska dołączy do światowego projektu, uruchomionego przez Google, w którym firmy prezentujące swoje produkty oraz pliki produktowe w Google Shopping mają obowiązek znakowania ich numerem GTIN – Globalnym Numerem Jednostki Handlowej ang. Global Trade Item Number, czyli unikatowym dla każdego produktu numerem kodu kreskowego. Od 14 lutego 2017 r. również polskie firmy, które mają zamiar wprowadzić swoje produkty do Google Shopping będą musiały obowiązkowo oznaczyć je numerem GTIN.
Kolegium orzekające przy Urzędzie Patentowym odrzuciło wniosek Poczty Polskiej o unieważnienie znaku słowno-towarowego Paczkomat®. Tym samym potwierdziło, że uprawnionym do korzystania z tego znaku jest firma InPost - lider nowoczesnej logistyki dla e-commerce w Polsce - która jest współtwórcą sukcesu tego uniwersalnego urządzenia do odbierania i nadawanie przesyłek.
Bezterminowy i bezpłatny dostęp do Internetu poprzez sieć WiFi, wypełnianie białych plam na mapie cyfrowej Polski i możliwość kontaktu on-line z usługami administracji publicznej dla klientów– takie są główne korzyści projektu darmowegoWiFi, który właśnie został udostępniony przez Pocztę Polską w ponad 850 placówkach pocztowych. Docelowo, Poczta Polska, może wprowadzić darmowy Internet we wszystkich placówkach pocztowych.
Najpopularniejszym sposobem dostarczenia nadal jest Paczkomat® InPost. Jednak lawinowy przyrost wolumenów usług kurierskich może spowodować, że rok kalendarzowy zakończy się zmianą na pozycji wewnętrznego lidera przynajmniej w ujęciu miesięcznym.
Spółka Divante z Grupy OEX została srebrnym partnerem Magento - wiodącego dostawcy otwartego, innowacyjnego oprogramowania, które umożliwia realizację strategii omnichannel.
Już 23 czerwca 2016 roku odbędzie się referendum w sprawie Brexitu. Nawet jeśli Brytyjczycy powiedzą „tak”, to jeszcze przez pewien czas ich kraj pozostanie członkiem Wspólnoty. Jaki wpływ na handel internetowy w Europie może mieć wystąpienie Wielkiej Brytanii z UE - wyjaśnia Trusted Shops.
W ramach współpracy między i-systems a FASHION HOUSE Group powstało dedykowane oprogramowanie, wdrożone w ramach FASHION HOUSE Online Shopping, pierwszego internetowego outletu w Rosji.
Comiesięczny abonament czy własny serwer? Niskie koszty wdrożenia czy duża elastyczność i praktycznie nieograniczone możliwości modyfikowania swojego e-Sklepu?
Czy wiecie, że ojcowie musieli czekać ponad 50 lat dłużej niż matki na swoje oficjalne święto? Warto więc przygotować dla nich coś specjalnego i wykorzystać tę okazję do znacznego zwiększenia klikalności i konwersji naszych kampanii.
Sieć paczkomatów została tak zaprojektowana, że każdy mieszkaniec miast w Anglii, Szkocji i Walii mieszka co najwyżej 3,2 kilometra od któregoś z paczkomatów - wynika z badań Mapmechanics.
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. Książka o tym, gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować i jak robić to skutecznie! Nowe wydanie bestsellerowego E-marketingu już w księgarniach!
60% ruchu na polskim rynku paczek jest generowane przez pięć głównych branż:e-commerce, handel detaliczny, sprzedaż bezpośrednią, finanse, wydawnictwa. Poczta Polska jest bardzo dobrze przystosowana do obsługi eSklepów, zapewniając dostęp do klientów w całym kraju jak również najbogatszy wachlarz formy dostawy.
Od niedawna, dzięki platformie optivo® broadmail, Yamaha wysyła newslettery do klientów z segmentu B2B i B2C.
Światowi giganci sprzedaży internetowej aż 75% przychodów czerpią z zakupów swoich stałych klientów. Lojalni klienci, to prawdziwy skarb. Na szczęście, w przeciwieństwie do skarbów bajkowych, istnieją sprawdzone i skuteczne sposoby zdobywania lojalności klientów.
Już po raz ósmy Opineo.pl zaprezentowało wyniki najwyżej ocenianych sklepów internetowych w Polsce. Klienci opiniowali e-sklepy pod kątem szybkości realizacji zamówienia, poziomu obsługi klienta i jakości zapakowania przesyłki oraz deklarowanej gotowości do polecenia. Mall.pl już drugi raz z rzędu uplasował się na pozycji wicelidera w kategorii Megasklepy.
bdsklep.pl ma już na swoim koncie kilka istotnych z punktu widzenia kupujących wyróżnień. W tym roku w plebiscycie Opineo.plhttp://www.opineo.pl/ zdeklasował konkurencję zdobywając pozycję lidera wśród sklepów z żywnością, dzięki wyróżniającej się na tle konkurencji wysokiej jakości obsługi i oferowanych produktów.
Według danych PayPal, handel transgraniczny rośnie w stałym tempie. Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemiec to najczęściej kupujący w Polsce.
Zależy nam, by budować silniejszą relację z Klientami, której fundamentem jest pewność pełnej realizacji zamówienia zgodnie z oczekiwaniami, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej handlowej galerii online.
Co trzeci polski sklep internetowy posiada konto bankowe w mBanku. W czołówce najpopularniejszych kont bankowych dla ecommerce znalazły się także ING Bank Śląski i PKO BP – wynika z danych Blue Media.
Globalna wartość rynku CRM wzrośnie do 36,5 mld dolarów w 2017 roku. 68 proc. firm potwierdza, że priorytetem jest dla nich integracja marketingowych działań w różnych kanałach dotarcia do klienta, ale tylko 39 proc. rozumie złożoną ścieżkę zakupową swoich klientów i dostosowuje działania w wielu kanałach – wynika z raportu Econsultancy przygotowanego wspólnie z Sociomantic Labs.
Marketing zbliżeniowy pozwala na trafienie do klienta w znanych mu miejscach i zaangażowanie go w działania wokół marki.
23 czerwca Brytyjczycy zdecydująpoprzez udział w referendum czy pozostać członkiem Unii Europejskiej, czy opuścić jej granice. Czy ich wybór wymownie zmieni układ sił na europejskim rynku handlu transgranicznego?