Automatyzacja obsługi zamówień w e-commerce

Prelekcja - Paweł Skrzypczak - Chief Sales Officer IDEA commerce

Klęska urodzaju – tak można nazwać obecną sytuację wielu e-commerce’ów.

Zmiana nawyków zakupowych wywołana pandemią spowodowała, że wielu sprzedawców przeżywa złoty okres. Pojawia się jednak pytanie – czy każdy sklep internetowy zyskuje na tej sytuacji?

Obsługa kilkakrotnie większej liczby zamówień, zwrotów i reklamacji, bez uporządkowanych procesów back office i na bieżąco aktualizowanych stanów magazynowych, okazuje się być mało wydajna albo wręcz niemożliwa. Ciągły pośpiech generuje błędy przy pakowaniu. Pomyłki i przedłużony czas realizacji zamówień frustrują klientów, którzy odchodzą do konkurencji.

Jak więc radzić sobie z przytłaczającą liczbą zamówień i reklamacjami? Odpowiedzią jest automatyzacja całego procesu sprzedaży – o czym podczas swojej prelekcji opowiada Paweł Skrzypczak.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP