BLIKNIJ za zakupy w Messengerze, czyli jak robić social commerce i podnosić konwersję!

Prelekcja - Mateusz Wachowski - Key Account Manager - Tpay

Wyobraźcie sobie zakupy w sieci bez konieczności wchodzenia na stronę sklepu, jedynie za pomocą rozmowy z botem na Messengerze.

Łatwo i szybko - brzmi dobrze, prawda? Już dziś to robimy!

Dzięki płatnościom BLIK wdrożonym bezpośrednio w komunikatorze, social commerce jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Podczas prelekcji Mateusz Wachowski opowiada między innymi:

  • Na czym polega social commerce?
  • Dlaczego w 2021 roku otwarcie kanału social commerce to dodatkowa noga e-handlu?
  • Jak zwiększyć sprzedaż za pomocą takich rozwiązań jak płatności w komunikatorze?

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP