Bluerank członkiem Digital Analytics Association

Pod koniec kwietnia 2013r. agencja Bluerank przystąpiła do międzynarodowego stowarzyszenia Digital Analytics Association. DAA skupia największe firmy i organizacje branżowe z całego świata w celu propagowania dobrych praktyk oraz edukacji rynku w obszarze analityki internetowej.

DAA (do niedawna Web Analytics Association) to prestiżowe stowarzyszenie non-profit działające na zasadach wolontariatu, starannie dobierające członków pod względem merytorycznym. Głównym celem działalności DAA jest pomaganie firmom sprostać wyzwaniom pojawiającym się podczas pracy z dużą ilością danych cyfrowych: ich pozyskiwaniem, segmentacją i analizą oraz odpowiednim zastosowaniem. DAA stymuluje także wspólne prowadzenie badań przez aktywnych członków stowarzyszenia oraz działalność edukacyjną poprzez m.in. certyfikację specjalistyczną. Stowarzyszenie stara się również dokonać standaryzacji aktywności, pojęć i najlepszych praktyk związanych z ditigal analytics, wpływać na legislatywę oraz jednoczyć ekspertów w celu wspólnej pracy na rzecz rozwoju analityki cyfrowej.

Bluerank jako jeden z nielicznych przedstawicieli DAA w Polsce stanie się naturalnym przekaźnikiem wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk propagowanych przez światowych ekspertów. Będąc członkiem DAA, konsultanci Bluerank będą mieli ułatwiony dostęp do szeregu certyfikowanych szkoleń organizowanych przez stowarzyszenie.

Przystąpienie do Digital Analytics Association to efekt zaplanowanej strategii rozwoju usług analityki internetowej, która spina i uzupełnia wszystkie usługi Search Engine Marketingu oferowanej przez Bluerank – mówi Maciej Gałecki, Prezes firmy Bluerank - jako jedna z najlepszych polskich agencji SEM będąc w stałym kontakcie z grupą międzynarodowych ekspertów skupionych w DAA, czujemy się w obowiązku dostarczać klientom usługi zgodne z najnowszymi standardami światowymi. W przyszłości chcielibyśmy założyć wewnątrz stowarzyszenia polską grupę, tak aby wspólnie z innymi krajowymi partnerami wspierać edukację oraz stymulować rozwój rynku. Wkrótce zaczniemy na bieżąco dzielić się wiedzą pozyskaną w DAA. Znakomitą okazją do wymiany nowych doświadczeń będzie druga już edycja kongresu „Blueffect” organizowana przez nas 26 czerwca 2013 w Warszawie, na którą już serdecznie zapraszam.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP