Kapituła konkursu „ESA2013” ogłosiła grono finalistów dwudziestu kategorii. Bluerank, jako jedyna agencja z Polski ma szansę zdobyć miano najlepszej agencji w Europie. Wyniki zostaną ogłoszone 20 czerwca na uroczystej gali w Barcelonie.
European Search Awards to konkurs organizowany we współpracy z m.in. Search Engine Marketing Professional Organization, a w jury zasiadają światowi eksperci branży SEM. „ESA” ma na celu honorowanie najlepszych kampanii, agencji i praktyk w Europie. Bluerank już drugi raz z rzędu znalazł się wśród finalistów kategorii „Najlepsza agencja”.
Znalezienie się drugi raz z rzędu w finale kategorii „Najlepsza agencja” to dla nas powód do ogromnej satysfakcji – mówi Maciej Gałecki, Prezes Bluerank. - W codziennej pracy dokładamy wszelkich starań, aby móc dostarczać naszym Klientom najwyższej jakości usługi obszaru SEM, a takie wyróżnienia jednoznacznie potwierdzają, że nasze kompetencje znajdują uznanie w oczach międzynarodowych ekspertów. Jak podkreślają sami organizatorzy, w tym roku konkurencja liczby i jakości zgłoszeń była bardzo duża, zatem znalezienie się w ścisłej czołówce w Europie to dla nas powód do zadowolenia, a zarazem znakomity motywator do dalszej pracy.
Więcej na temat European Search Awards: www.europeansearchawards.com
Wydawca
Adres prawny
NIP