Podczas prelekcji prezentowane są przykłady prawdziwych sklepów internetowych, jak wykorzystanie opinii na ścieżce zakupowej klientów przekłada się na wyższą konwersję sprzedaży i większy zysk.
Podczas prelekcji:
Wyjaśnimy dlaczego warto zbierać zarówno o opinie na temat sklepu, jak i te dotyczące produktów.
Pokażemy jak ciekawy sposób ich prezentacji pozwala zwiększyć zaangażowanie kupujących.
Wyjaśnimy jak pogłębione opinie wzbogacone o sondaże, atrybuty produktowe i cechy użytkownika wpływają na trafność decyzji zakupowych i ograniczenie liczby zwrotów.
Wytłumaczymy jak zbieranie opinii wpływa na SEO i zwiększenie ruchu na stronie sklepu.
Pokażemy jak tłumaczenie zebranych recenzji ułatwia budowanie zaufania i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych.
Na case study zapraszają: Paweł Kubiak - Chief Product Officer TrustMate & Cezary Wyszynski - CEO WoolSome.
\
Wydawca
Adres prawny
NIP