Case study na żywo - klient opowiada jak zwiększył sprzedaż dzięki opiniom.

Prelekcja - Paweł Kubiak - Trustmate & Cezary Wyszynski - WoolSome

Podczas prelekcji prezentowane są przykłady prawdziwych sklepów internetowych, jak wykorzystanie opinii na ścieżce zakupowej klientów przekłada się na wyższą konwersję sprzedaży i większy zysk.

Podczas prelekcji:

  • Wyjaśnimy dlaczego warto zbierać zarówno o opinie na temat sklepu, jak i te dotyczące produktów.

  • Pokażemy jak ciekawy sposób ich prezentacji pozwala zwiększyć zaangażowanie kupujących.

  • Wyjaśnimy jak pogłębione opinie wzbogacone o sondaże, atrybuty produktowe i cechy użytkownika wpływają na trafność decyzji zakupowych i ograniczenie liczby zwrotów.

  • Wytłumaczymy jak zbieranie opinii wpływa na SEO i zwiększenie ruchu na stronie sklepu.

  • Pokażemy jak tłumaczenie zebranych recenzji ułatwia budowanie zaufania i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych.

    Na case study zapraszają: Paweł Kubiak - Chief Product Officer TrustMate & Cezary Wyszynski - CEO WoolSome.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP