Certyfikat dla pionierów Business Intelligence w polskim e-commerce

Twórcy Monitora Cen Dealavo - narzędzia adresowanego do właścicieli sklepów internetowych - nagradzają najbardziej konkurencyjne sklepy Certyfikatem Dobrych Cen Dealavo. To nowe wyróżnienie na polskim rynku e-commerce dedykowane jest sklepom oferującym wysoką jakość towarów, konkurencyjne ceny oraz nowoczesne rozwiązania IT w prowadzeniu e-biznesu.

Zespół Dealavo postanowił nagrodzić wyselekcjonową grupę sprzedawców autorskim Certyfikatem Dobrych Cen Dealavo. Zamieszczenie certyfikatu na stronie głównej sklepu skutkuje zwiększeniem zaufania u potencjalnego klienta, a w konsekwencji – wyższe obroty dla właściciela internetowego biznesu. Głównymi kryteriami branymi pod uwagę przy wyborze nagrodzonych e-sklepów są: stosunek ceny do jakości produktów, zastosowanie zaawansowanych rozwiązań informatycznych przy prowadzeniu e-sklepu oraz aktualność i atrakcyjność cen.

Wprowadzenie Certyfikatu Dobrych Cen Dealavo wpisuje się w misję firmy CodiLime, twórcy Dealavo. W roku 2014 ambicją Dealavo jest znacznie poszerzenie wiedzy o modelu Inteligencji Cenowej i zapotrzebowaniu na nowoczesne narzędzia informatyczne w prowadzeniu biznesu w Internecie.

Certyfikat wprowadziliśmy po to, żeby docenić starania niektórych firm w dążeniu do modelu Inteligencji Cenowej. W krajach gdzie e-commerce jest jeszcze bardziej rozwinięty, narzędzia do monitoringu cen są już standardem - powiedział Marek Niedźwiedź, Dyrektor Projektu Dealavo w CodiLime, argumentując sensowność wprowadzenia Certyfikatu.

Aby zgłosić sklep do programu Certyfikacyjnego, wystarczy skontaktować się z Zespołem Dealavo przez stronę www.Dealavo.com. Samo zgłoszenie, analiza, jak i ewentualne przyznanie certyfikatu, są bezpłatne. Akcja ma na celu promowanie aktywności właścicieli sklepów w budowaniu konkurencyjności oferty cenowej i dbanie o jej aktualność oraz szerzenie wiedzy o Business Intelligence.

Zainteresowane akcją powinny być szczególnie sklepy sprzedające popularne produkty i posiadające dużą konkurencję. Analiza ubiegających się o Certyfikat polega na szczegółowej obserwacji dynamiki oferty cenowej sklepu. Proces trwa od kilku do kilkudziesięciu dni (w zależności od branży i wielkości sklepu).

Więcej informacji: dealavo.com/information/certificate

źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP