Co musisz wiedzieć o atrybucji w Google Analytics 4?

Prelekcja - Witold Wrodarczyk - Adequate

Gołym okiem widać, że GA4 wygląda inaczej niż Universal Analytics.

Poza innym układem panelu, jest tam też inna struktura danych, a co za tym idzie, inna atrybucja. Atrybucja, czyli to, co jest jednym z najważniejszych pytań, na które w Analytics poszukujemy odpowiedzi: które kanały marketingowe wpływają na sprzedaż i jaki jest ich udział w konwersji, gdy bierze w nich udział więcej źródeł ruchu.

Witold Wrodarczyk - CEO Adequate pokazuje jak i gdzie szukać tych informacji i czym różni się source, session source i first user source.

Demaskuje też kilka mitów związanych z GA4.

Prezentacja ta kierowana jest do osób z podstawową znajomością Analytics, ale i bardziej doświadczeni analitycy nie powinni się na niej nudzić.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP