Co po algorytmach? Czas na kreatywną reklamę opartą na danych

Prelekcja - Mariya Kallagova - Tribe47

  • Algorytmy i targetowanie tracą na znaczeniu - skuteczność kampanii zależy od kreacji digital opartej na danych i insightach.

  • Prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych w internecie stało się wyzwaniem.

  • Algorytmy nie działają jak kiedyś.

  • Targetowanie jest coraz trudniejsze, a jego efektywność niezadowalająca.

Jaki jest zatem klucz do stworzenia skutecznej kampanii digitalowej?

Mariya Kallagova z agencji Tribe47 ma dwa: dane oraz wyjątkowa kreacja digital. Podczas swojej prelekcji pokazała wszystko co ważne, by Twoje kampanie konwertowały, a ROAS był wysoki - mimo ograniczeń platform reklamowych.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP