Co po "i żyli długo i szczęśliwie"? Do’s and don’ts w relacji klient ↔ agencja

Prelekcja - Filip Biszczak - Sempai

Każda filmowa historia miłosna kończy się pocałunkiem kochanków i domyślnym “żyli długo i szczęśliwie”.

Podobnie jest z momentem podpisania umowy między klientem a agencją marketingu internetowego. Wiele nadziei i oczekiwań… które nie zawsze są później spełnione.

Pytanie dlaczego?

Na podstawie wieloletniego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads dla kluczowych klientów Sempai, Filip Biszczak - Google Ads Team Manager w Sempai opowiada:

  • Co zrobić, aby relacja klient agencja była long-term relationship, a nie tylko przelotnym romansem.
  • Jakie warunki muszą spełnić obie strony, aby współpraca była efektywna, a prowadzone kampanie reklamowe skuteczne?
  • Jakich błędów unikać?
  • Jak radzić sobie w czasie kryzysu na linii klient ↔ agencja i jakich strategii używać, aby do niego nie doszło?

A to wszystko przy uwzględnieniu dynamicznej rzeczywistości e-commerce’ów.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP