Czy opinie naprawdę sprzedają?

Prelekcja - Sebastan Horoszko - Współzałożyciel Zaufane.pl

W Internecie jest dostępnych wiele różnych badań przedstawiających pozytywny wpływ opinii na sprzedaż w e-sklepach. Wiele z nich stawia opinie jako najważniejszy element wiarygodności sklepu. Brak jednak badań odnoszących się do rynku polskiego, które jednoznacznie wskazują konkretne korzyści i poziom wpływu opinii na sprzedaż.

Badanie przeprowadzone przez Zaufane.pl odpowiada na pytanie jak wiele i w jaki sposób należy prezentować opinie o produktach by zwiększyć konwersję i sprzedaż.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP