Decathlon nawiązuje współpracę z InPost w Wielkiej Brytanii

Decathlon, ogłosiła uruchomienie nowej usługi dla klientów, dokonujących zakupów przez internet i mobilnie. W ten sposób firma odpowiada na zmiany w popycie, wywołane głównie przez rosnącą popularność dostaw w modelu "Click and Collect".

Premiera usługi nastąpiła 4 sierpnia. Pozwoli ona klientom Decathlon wskazać jako punkt odbioru zamówienia online jeden z ponad 1100 w pełni zautomatyzowanych Paczkomatów® InPost na terenie całego kraju. Wszystkie maszyny odbiorcze znajdują się w bezpiecznych i chronionych lokalizacjach, dysponujących licznymi i wygodnymi miejscami parkingowymi. Są to m.in. sklepy sieci Morrisons, Toys 'R' Us, stacje benzynowe, stacje metra i kolejowe. Automaty odbiorcze są dostępne przez cały dzień, łącznie z godzinami wieczornymi i porannymi, przez 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Podczas składania zamówienia klienci Decathlon otrzymują unikalny kod kreskowy do odblokowania właściwej szafki z kupionym produktem. Czynność ta zajmuje zaledwie 7 sekund - pełna automatyzacja.

Klienci jako punkt odbioru mogą wskazać dowolny Paczkomat®, w miejscu wygodnym dla nich np. w pobliżu ich domów czy biur. Klient otrzymuje z wyprzedzeniem informację e-mailową oraz SMS-ową o której godzinie przesyłka ze sprzętem sportowym zostanie dostarczona do wybranego punktu i będzie można ją odebrać. W ten sposób klient cały czas na bieżąco wie gdzie znajduje się jego paczka i od której godziny może ją odebrać - dzięki temu może ułożyć plan dnia tak, aby odebrać zamówienie w terminie i w miejscu najbardziej dogodnym dla siebie. Paczkomaty® InPost znajdują się średnio nie dalej niż dwie mile od dowolnego mieszkańca miast Zjednoczonego Królestwa, więc bogactwo wyboru jest ogromne: klient może dowolnie dopasować odbiór do swoich potrzeb.

  • Misją naszej firmy jest upowszechnianie sportu poprzez oferowanie sprzętu sportowego po niskich cenach, w sposób wygodny dla klienta, zapewniając doradztwo i wysoką jakość obsługi. Maszyny InPost odwołują się do tych samych wartości, zapewniając naszym klientom szybki, bezpieczny i prosty sposób odbioru zakupów w ponad nowych 1100 punktach. Paczkomaty® są w pełni automatyczne, przez co świetnie uzupełniają nasze tradycyjne kanały dystrybucji: dostawy domowe i własne punkty Click and Collect" - powiedział Chris Baggaley, dyrektor działu Omni-Channel Operations w Decathlon. Ian Caminsky, CEO Inpost UK, podkreśla, że współpraca z Decathlon otwiera nowe perspektywy biznesowe w segmencie sportowym: "To fantastyczne uczucie móc współpracować z takim poważnym i prestiżowym partnerem. Rozwój e-commerce tworzy okazje sprzedażowe we wszystkich segmentach handlu tradycyjnego. Aby wykorzystać je w pełni, firmy handlowe muszą dopasować swoje łańcuchy dystrybucji do zwiększonych wymagań klientów: wygody odbioru, pewności dostarczenia i szybkości weryfikacji klienta już w samym miejscu odbioru. Oferta InPost wpisuje się idealnie w te wymagania, co potwierdzają udane wdrożenia i nawiązane partnerstwa z firmami na całym świecie. Cieszę się z nawiązania współpracy z Decathlon. Jako InPost jesteśmy gotowi, by wspólnie pracować nad zwiększeniem zadowolenia klientów z zakupów sprzętu sportowego".

O Paczkomatach® InPost

Paczkomaty® InPost oprócz Polski i Wielkiej Brytanii - w których funkcjonują kolejno największe sieci - są obecne we Francji, Włoszech i Kanadzie, które są kluczowymi dla InPost rynkami. Ponadto w sieci InPost Paczkomaty® funkcjonują w m.in. Rosji, Czechach, Słowacji, Węgrzech. Oprócz tego Paczkomaty® z powodzeniem są wykorzystywane w sieciach lokalnych firm kurierskich lub pocztowych w takich krajach jak Chile, Estonia, Litwa i Łotwa, Australia, Kolumbia, Islandia czy Irlandia. Na koniec 2015 roku na całym świecie działało ponad 5000 Paczkomatów®, z tego ponad 4000 w sieci InPost. Najwyższą jakość Paczkomatów® InPost podkreśla otrzymanie licznych wyróżnień międzynarodowych m.in.: tytuł ‘Supplier of the Year’ podczas Post Expo 2014 czy nagroda „The Delivery Excellence Award 2014” w kategorii: „Best Carrier Contribution to Delivery Innovation”, a ponad to wszystko 4 nagrody World Mail Awards otrzymane w latach: 2010, 2011 oraz 2013. W czerwcu 2016 r InPost został po raz kolejny laureatem konkursu World Post & Parcel Awards i otrzymał nagrodę w kategorii Customer Service.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP