Divante tworzy dział R&D

Spółka Divante, należąca do giełdowej Grupy Tell i specjalizująca się w rozwiązaniach z obszaru e-biznesu, utworzyła w swoich strukturach dział odpowiedzialny za badania i rozwój. Nowa komórka zajmie się rozwijaniem oferty produktowej oraz opracowywaniem rozwiązań pozwalających na optymalizację pracy zespołów projektowych.

Działem R&D kieruje Joanna Sieniawska, która jest związana z Divante od początku istnienia spółki. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie badań, projektowania oraz prowadzenia projektów.

Chcielibyśmy, aby działania rozwojowe i badawcze zostały na stałe wpisane w strategię firmy. W Divante mamy bardzo duży potencjał tkwiący w ludziach. Teraz w jednym miejscu będziemy gromadzić wszystkie inicjatywy, zgłaszane przez członków naszego zespołu. Każdy pomysł będziemy analizować we współpracy z jego autorem – mówi Joanna Sieniawska, Research and Development Director w Divante.

Obszarem, na którym będą się koncentrować prace działu R&D będzie omnichannel. Celem Divante jest rozwijanie rozwiązań, które pozwalają integrować różne kanały sprzedaży.

Chcemy pomagać klientom w łączeniu świata offline i online, aby dawały one spójne, angażujące doświadczenie dla użytkownika końcowego i jednocześnie pozwalały realizować cele biznesowe. Jest to zgodne z filozofią omnichannel – kolejny krok handlu. To daje nam ogromne pole do wykorzystania naszych najmocniejszych stron, czyli Customer Experience Design Process. Dzięki temu efekty pierwszych działań rozwojowych będą widoczne już niebawem – dodaje Joanna Sieniawska.

Dział R&D będzie pracować w sposób projektowy. Oznacza to, że wszyscy pracownicy będą mogli wziąć udział w nowych inicjatywach rozwojowych i badawczych. Pozwoli im to nie tylko zmienić perspektywę, ale również rozwinąć umiejętności w dziedzinach i technologiach, których do tej pory nie znali.

Divante dysponuje wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu, badaniu i ulepszaniu e- biznesu. W skład zespołu spółki wchodzą specjaliści z firm badawczych, agencji interaktywnych i reklamowych, firm informatycznych. Projekty są realizowane w metodologii User-Centered Design.

źródło: inf. prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP