Dlaczego jakość idzie w parze z ceną (przynajmniej w e-commerce).

Stało się! Postanawiasz założyć własny sklep internetowy, lub przenieść się z dotychczasowej platformy na bardziej rozbudowaną. Na rynku istnieje wiele rozwiązań oferujących różne możliwości, w różnorodnych przedziałach cenowych. Warto pamiętać, że inwestując większą kwotę na początku, oszczędzamy sobie dodatkowych kosztów na etapie rozwoju sklepu. W tym tekście na przykładzie Magento, postaramy się obronić tezę z tytułu. Pokazać, że w szerszej perspektywie, droższe rozwiązanie, nie oznacza większych kosztów.

Czym jest Magento?

Jest to platforma e-commerce, dostępna w dwóch wariantach: darmowy – open-source, oraz płatny – Magento Commerce. Obecnie to jedno z najpopularniejszych rozwiązań, jeśli chodzi o e-commerce. Oba warianty świetnie sprawdzą się do prowadzenia sklepu. Open-source oferuje dużo dodatkowych modułów, dzięki którym można dopasować sklep do swoich preferencji. Magento Commerce natomiast, oferuje wiele narzędzi, które świetnie sprawdzą się w bardzo rozbudowanych sklepach.

Dlaczego nie warto inwestować w półśrodki?

Stoisz przed wyborem platformy na której postawisz swój sklep. Ilość możliwości na rynku nie ułatwia decyzji. Oto kilka powodów, dla których warto zainteresować się Magento:

Prowadząc sklep na platformie od Adobe, nie musimy martwić się o ilość produktów w naszej ofercie. Sprzedajemy bez ograniczeń, możemy pokazać cały asortyment. Niektóre tańsze platformy posiadają maksymalną ilość artykułów, które możemy oferować w sklepie. To może ograniczać osoby, które zarządzając e-commercem, zmuszając ich do rotacji produktami. Na Magento taki problem nie występuje.

Popularność Magento sprzyja rozwojowi społeczności. Użytkownicy na oficjalnym forum dzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami. Bez problemu znajdziemy tam odpowiedź na nurtujące nas pytanie. Nawet jeśli nikt go jeszcze nie zadał, to wystarczy utworzyć nowy wątek, a osoba z większym doświadczeniem na pewno udzieli pomocy.

Stawiając sklep na Magento mamy zupełną swobodę w decydowaniu o jego wyglądzie i funkcjonalności. Dostępne jest wiele motywów, które możemy dowolnie modyfikować, w taki sposób, aby dopasować design do naszych wymagań. Tak samo z modułami, nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozbudować sklep o kolejną funkcjonalność. Dzięki temu, nasz sklep będzie wyglądać i działać tak jak tego chcemy.

Sprzedając produkty nie musimy odprowadzać dodatkowej prowizji od transakcji. Całość wartości zamówienia trafia do nas. Nie ma tutaj żadnych dodatkowych kosztów. Jedyne koszty jakie ponosimy to uruchomienie sklepu i wyposażenie go w interesujące nas aplikacje oraz moduły. W tańszych alternatywach, bardzo często oprócz kwoty za prowadzenie sklepu musimy odprowadzić prowizję od każdego zamówienia.

Aplikacji również nie brakuje. Oficjalny sklep Magento oferuje ponad 5000 przeróżnych wtyczek i rozszerzeń, również darmowych, które usprawniają działanie sklepu.

Produkt Adobe świetnie sprawdza się pod kątem pozycjonowania. W sieci znajdziemy mnóstwo poradników pomagających zacząć z SEO. Mamy możliwość edycji tagów do zdjęć oraz nadawania odpowiednich adresów URL.

Sklep zbudowany na Magento przygotowany jest także do działań na kilku rynkach. Możemy przygotować różne wersje językowe naszej platformy. Skalowanie ruchu i możliwości nie sprawi problemu.

Z poziomu panelu administracyjnego możemy zarządzać całą sprzedażą, wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu. Oprócz tego przeprowadzimy dokładne analizy naszej działalności. Dzięki temu znajdziemy możliwości do poprawy i rozwoju naszego przedsiębiorstwa.

Podsumowanie

Jeśli interesujesz się tematyką e-commerce i chcesz założyć lub rozwinąć swój sklep nie możesz przejść obok Magento obojętnie. To rozwiązanie skrojone pod aktualne trendy i potrzeby. Oferuje nie tylko dopasowanie sklepu do naszych potrzeb, ale także znacznie ułatwia prowadzenie sprzedaży. Gwarantuje bezpieczeństwo i stabilność działania. Tysiące użytkowników nie mogą się mylić.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP