Dlaczego marketing automation zawodzi w niektórych sklepach? Oto przykłady fail stories, o których się zwykle milczy

Prelekcja - Mikołaj Miszczak - Samito

W Internecie i skrzynkach odbiorczych znajdziecie mnóstwo ofert, w których MA to gwarancja X% wzrostu konwersji. Tyle, że to nie jest cudowne lekarstwo wskazane dla każdego e-commerce'u.

W niektórych przypadkach, nie sprawdzi się większość scenariuszy działań, a wiele funkcjonalności MA okaże się bezużyteczne.

Poznajcie kilka prawdziwych historii, w których właściciele wydali więcej na Automatyzację niż osiągnęli z niej zysków i korzyści. Takich faili nie znajdziecie na LinkedInie, Facebooku czy forach e-commercowych.

Prelekcja Mikołaja Miszczaka - Head of e-Commerce Growth w Samito

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP