E-commerce development jako jeden z elementów wdrożenia marki Jusee Cosmetics na rynek

Prelekcja Michała Salamona - Senior Project Managera

Jak zagospodarować oczekiwania estetyczne strony www, względem sprzedażowych i użytecznych funkcjonalności e-commerce z kategorii beauty?

Czy liczba obserwujących na Instagramie osób przekłada się na liczbę sprzedaży?

Case study z wdrożenia na rynek nowej marki kosmetycznej przy wykorzystaniu platformy Shopware 6 i w ramach filozofii One Stop Shop czyli połączenia wiedzy analitycznej, developmentu i promocji w mediach.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP