Coraz więcej osób otwiera swoje wiadomości za pomocą urządzeń mobilnych. W drugim kwartale 2013 roku, światowy wskaźnik otwarć mobilnych wzrósł aż do 23% (dla porównania, dla całego 2012 roku wynosił 14%).
Splio przedstawia infografikę, która ma za zadanie przybliżyć sytuację Polski (dane z drugiego kwartału 2013 roku) na międzynarodowym tle (Francja, Chiny, Hiszpania, Brazylia). Wszystkie prezentowane dane pochodzą z EmailForge, platformy do marketingu wielokanałowego w modelu SaaS od Splio.
Splio jest ekspertem w zarządzaniu wielokanałowymi relacjami z klientami, dostarczającym skuteczne, funkcjonalne i estetyczne rozwiązania w modelu SaaS firmom, które chcą zwiększyć wydajność swoich systemów CRM. Splio działa na 3 kontynentach, zatrudnia ponad 80 osób w 6 krajach: Francji, Hiszpanii, Włoszech, Brazylii, Chinach i od 2013 roku w Polsce. Wśród 170 międzynarodowych klientów obsługiwanych przez Splio są m.in.: grupa Accor, France Télévision, Go Sport, Hatier, L’Oréal, Sephora, Ives Rocher, Mini, Radio France oraz Thomas Cook.
źródło: informacja prasowa
Wydawca
Adres prawny
NIP