E-sklepy Magento z komunikacją SMS-ową

Platforma SMSAPI.pl została zintegrowana z oprogramowaniem sklepu internetowego Magento. Dzięki temu wdrożeniu każdy e-sklep korzystający z oprogramowania Magento będzie mógł wysyłać powiadomienia SMS o statusie realizacji zamówienia i jednocześnie, zbierając bazy danych, targetować informacje marketingowe bezpośrednio na telefony komórkowe swoich klientów.

Dedykowane moduły do komunikacji SMS udostępniają obecnie wszystkie wiodące na polskim rynku oprogramowania sklepów internetowych. Branża e-commerce coraz częściej i chętniej korzysta z potencjału mobilnej komunikacji, tym bardziej, że przekłada się ona zarówno na wprowadzenie oszczędności, jak i wsparcie sprzedaży. Ten potencjał dostrzega także Jakub Zwoliński, właściciel Snowdog, licencjonowanego partnera Magento na Polskę:

Celem Snowdog, jako partnera Magento, jest oczywiście udostępnienie naszym klientom szerokiej gamy dodatkowych narzędzi sprzyjających osiągnięciu sukcesu. Moduł SMS to bardzo proste i wygodne narzędzie, które stwarza naszym klientom dodatkowe możliwości komunikacji z klientami i promocji e-biznesu. Zdecydowanie takiego rozwiązania nie mogło zabraknąć w naszej ofercie.

Także Andrzej Ogonowski, dyrektor marketingu i PR platformy SMSAPI.pl, podkreśla, że liczy na długotrwałą współpracę:

Cieszymy się, że do grona kilkunastu zintegrowanych z nami platform dołącza również Magento. To pokazuje, że branża e-commerce intensywnie się rozwija i profesjonalizuje, a co z tym związane, poszukuje nowych narzedzi i usług, które będą sprzyjały jej wzrostowi. Moduł jest tym bardziej wartościowy, że został stworzony przez licencjowanego partnera Magento na Polskę.

Oszczędności dzięki powiadomieniom

Powiadomienia SMS to usprawnienie, które szczególnie dla średnich i większych działalności, przekłada się też na wprowadzenie wymiernych oszczędności. Według standardowego cennika kurierskiego, jeden dzień opóźnienia w dostawie jednej przesyłki (magazynowanie wraz z próbą kolejnego dostarczenia) kosztuje e-sklep około 30 zł. Opóźnienie w dostawie zaledwie 10 zamówień o 2 dni robocze, może oznaczać dodatkowe koszty dla przedsiębiorstwa w wysokosci 600 zł w skali jednego miesiąca. Natomiast wysłanie średnio 3 powiadomień SMS do każdego zamówienia to wydatek wręcz marginalny.

Zyski dzięki efektywnym kampaniom

Na podstawie analizy działań swoich klientów platforma SMSAPI.pl podaje, że prawidłowo przeprowadzona kampania SMS, taka jak targetowana wysyłka m-kuponów zniżkowych, cieszy się efektywnością nawet do kilkudziesięciu procent. Kanał SMS-owy dla wielu przedsiębiorców z branży e-commerce jest też doskonałym sposobem, aby przenieść zainteresowania swoich klientów ze świata offline do online, np. poprzez wysłanie SMS-a z linkiem do strony e-sklepu.

Moduł SMS jest darmowy i dostępny dla wszystkich użytkowników oprogramowania Magento.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP