Platformy e-commerce PrestaShop i Wish ogłosiły dwuletnie partnerstwo. Dzięki niemu ponad 300 tysięcy sklepów internetowych korzystających z platformy PrestaShop będzie mogło docierać do milionów konsumentów na całym świecie. Wartość spółki ContextLogic (Wish) na giełdzie NASDAQ wzrosła o 12,6% po ogłoszeniu partnerstwa.
W ramach współpracy sprzedawcy korzystający z PrestaShop otrzymają bezpłatny dostęp do modułu integracji, łączącego sklep internetowy bezpośrednio z pulpitem sprzedawcy Wish. Moduł zapewni synchronizację produktów i zamówień między obiema platformami. Właściciele e-sklepów będą mogli też korzystać m.in. z dodatkowego wsparcia marketingowego i sprzedażowego. Jako partner zaufany, Wish dostarczy użytkownikom PrestaShop narzędzia ułatwiające rozwój na skalę globalną.
Wish to jedna z trzech najczęściej pobieranych aplikacji zakupowych w 2020 roku. Globalnie notuje ponad 100 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Aż 70% sprzedaży Wish zawdzięcza unikalnym algorytmom, które pomagają znaleźć użytkowników potencjalnie zainteresowanych produktem. Aplikację stworzył w 2010 roku z kolegą ze studiów Piotr Szulczewski, przedsiębiorca z polskimi korzeniami. Zgodnie ze swoją nazwą platforma ma pomagać spełniać życzenia klientów.
Wish daje użytkownikom spersonalizowane, pełne rozrywki doświadczenia zakupowe. Współpraca z PrestaShop umożliwi nam oferowanie klientom jeszcze więcej produktów i marek wysokiej jakości, a sprzedawcom działającym na PrestaShop zapewni dostęp do globalnej platformy – podkreśla Alan Small, Senior Business Development Manager Wish w Europie.
W Polsce na platformie PrestaShop działa co czwarty sklep internetowy. Coraz więcej z nich inwestuje w sprzedaż za granicę. Partnerstwo PrestaShop i Wish może być ważnym ułatwieniem w działaniach na rynku międzynarodowym.
Partnerstwo z Wish to jeden ze sposobów na ułatwienie korzystającym z PrestaShop sprzedawcom rozwoju, również na skalę globalną. W Polsce aplikacja Wish jest popularna wśród kupujących. Mamy nadzieję, że łatwa integracja ze sklepem internetowym zachęci polskich merchantów do oferowania swoich produktów odbiorcom z całego świata. Podpięcie modułów odbywa się za pomocą kilku kliknięć z poziomu panelu administracyjnego sklepu – tłumaczy Matthieu Bondu, Country Manager na Polskę w PrestaShop.
Z partnerstwa skorzystać mogą również sklepy sprzedające wyłącznie na rodzimy rynek. Prezentacja produktów w aplikacji pomoże im dotrzeć do potencjalnych klientów.
Wydawca
Adres prawny
NIP