E-wolucja 2017 pod patronatem EHANDELmag

E-wolucja 2017 jest pierwszą w Polsce konferencją o tematyce cross-border w E-commerce. Sami często wymieniamy sprzedaż zagraniczną jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-handlu w Polsce. Dlatego też zaprosiliśmy organizatorów E-wolucji: Pawła Zakielarza i Tomasza Rodakiewicza z Goglobal24, aby w wywiadzie podzielili się z nami swoją ideą.

###EHANDELmag: Skąd pomysł na to, żeby zorganizować konferencję w tak wąskiej tematyce?

Paweł Zakielarz: Codziennie wspieramy firmy chcące sprzedawać za granicą oferując rozwiązania wysyłkowe i obsługi zwrotów w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Francji. Jesteśmy świadkami szybkiego rozwoju sklepów internetowych , które poważnie podchodzą do tematu eksportu : analizują rynki docelowe, starannie planują rozwój, mają ciekawe produkty oraz potrafią je zaprezentować. Widzimy jednak jaką barierą w decyzji o sprzedaży zagranicznej są obawy i brak wiedzy.

Tomasz Rodakiewicz: Tenże brak wiedzy jest główną przyczyną strachu przed wejściem na rynki zagraniczne. Niestety mimo tego, że sama idea cross-border istnieje na polskim rynku E-commerce już kilka lat, widzimy ogromny niedosyt konkretnej i przydatnej wiedzy. Ten właśnie brak chcemy uzupełnić takimi działaniami jak konferencja e-Wolucja.

###EHANDELmag: Dlaczego dopiero teraz? Przecież działacie już w branży już od jakiegoś czasu.

PZ: Sami, przez te lata pracy, musieliśmy zgromadzić odpowiednią ilość wiedzy, żeby kompetentnie promować ideę eksportu w e-handlu. Potrzebowaliśmy również rozwinąć nasze kontakty branżowe, żeby program takiego wydarzenia zaprezentować na wysokim poziomie. W ostatnich miesiącach zacieśniliśmy naszą współpracę z eBay, wskutek czego są oni patronem merytorycznym E-wolucji.

###EHANDELmag: Powiedzcie coś o programie konferencji – czego ciekawego spodziewać się może przedsiębiorca handlujący w sieci?

TR: Nastawiliśmy się na praktyczną wiedzę. Zebraliśmy fachowców, którzy rzeczywiście zajmują się sprzedażą zagraniczną, aby podzielili się cennymi wskazówkami. Wiele czasu poświęcimy również charakterystykom rynków eksportowych i sposobom promocji na tych rynkach. Jesteśmy pewni, że ci uczestnicy którzy jeszcze nie sprzedają , po konferencji się na to zdecydują, a ci którzy już zaczęli rozwiną skrzydła na rynkach zagranicznych.

###EHANDELmag: Co wynika z patronatu merytorycznego eBay nad E-wolucją?

TR: W ramach współpracy z eBay odbędzie się wykład Dyrektor Zarządzającej na Polskę i Europę Centralna w eBay – Pani Małgorzaty Gliszczyńskiej, na temat zwiększenia skuteczności sprzedaży na tej platformie. Niemniej ciekawym elementem wynikającym z patronatu jest panel dyskusyjny, który odbędzie się pod koniec konferencji. W ramach niego, doświadczeni sprzedawcy na eBay będą odpowiadali na pytania uczestników konferencji i dawali im wskazówki dotyczące rozwoju na zagranicznych rynkach.

###EHANDELmag: My pojawimy się na konferencji na pewno. Jak zapisać się mogą nasi czytelnicy?

PZ: Niestety wszystkie 180 miejsc na konferencji E-wolucja jest już zajętych, ale warto dodać naszą stronę e-wolucja.pl do ulubionych – już planujemy koleją edycję. Zapraszamy również na nasz profil na Facebook, gdzie już wkrótce po konferencji rozpoczniemy publikację serii przydatnych porad dla e-sklepów eksportujących swoje produkty.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP