Ekomersy 2013: Miłość i nienawiść w polskim e-handlu - Katarzyna Jeznach

"Może nie wszystko u nas tak hula, jak na Amazonie – ale świetnie dajemy sobie radę i potrafimy zaskakiwać" - o tym za co ceni a czego nie lubi w polskim e-commerce opowiada Katarzyna Jeznach, redaktor Bankier.pl i redaktor prowadząca eCommerce.edu.pl.

Przy okazji 2. edycji Ekomersów sprawdzamy, co kochają i czego nienawidzą w polskim e-handlu jurorzy konkursu. Tym razem na pytania odpowiada Katarzyna Jeznach.

Za co kochasz e-commerce?

Za szansę na wymarzoną pracę, za małe sklepy internetowe, prowadzone przez ludzi zakochanych w tym, co robią. W oryginalnej biżuterii, wędkarstwie, rękodziele, w butach, w bieliźnie. Lokalny rynek często jest za mały, za wąski, a sieć pozwala sprzedawać dosłownie wszędzie. A ja, jako klientka, uwielbiam zakupy w sieci za to, że mogę dostać to, czego potrzebuję. Nawet jeśli trzeba to ściągnąć z drugiego końca Polski (albo sięgnąć jeszcze dalej).

Co szczególnie cenisz w polskim e-handlu?

Zaangażowanie Polaków i ich żyłkę przedsiębiorczości. Pomysłowość! Może nie wszystko u nas tak hula, jak na Amazonie – ale świetnie dajemy sobie radę i potrafimy zaskakiwać.

Co Cię wkurza w polskim e-commerce?

To, co wkurza mnie w wielu innych dziedzinach życia – roszczeniowa postawa i brak dobrej woli. Tak samo ze strony klientów, jak i ze strony sklepu, czasem przydałoby się nam trochę zwykłej, ludzkiej życzliwości i wyrozumienia.

Co robisz, by to zmienić?

Trzymam się maksymy: szukaj rozwiązań, a nie problemów. Staram się też o tym pisać, wyjaśniać, chwalić i ganić.

Jak Twoim zdaniem będą wyglądały zakupy online za 10 lat?

Stawiam na personalizację, taką mocno powiązaną z produkcją towarów. Na przykład: zobaczę gdzieś sukienkę, w witrynie sklepowej, w sieci, na ulicy, gdziekolwiek – i będę mogła, może przez smartfona, a może przez jeszcze coś innego, od ręki ją zamówić. Ale nie identyczną, a taką na jej bazie: zaznaczę, że ma być skrojona na mój wzrost, na moje wymiary, poproszę o dodatkową kieszonkę z boku i żeby kolor był o ton ciemniejszy. I taka właśnie trafi do mnie w ciągu jednego dnia.

Katarzyna Jeznach - redaktor Bankier.pl i redaktor prowadząca eCommerce.edu.pl. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także była redaktor naczelna N.G.S. B.e.s.t., tamtejszej gazety studenckiej. Fanka języka polskiego, internetu i e-commerce.

Najlepsze produkty, usługi i osoby, przyczyniające się do rozwoju polskiego rynku e-commerce można wybierać do 19 września, oddając jeden głos w każdej kategorii: ZAGŁOSUJ

Gala konkursowa wraz z wręczeniem nagród odbędzie się 23 września 2013 w trakcie Wieczoru branży e-commerce organizowanego w ramach V Targów eHandlu i konferencji Ecommerce Trends 2013/Jesień na Stadionie Narodowym w Warszawie. Bilety na to wydarzenie można nabyć na stronie konkursu: ekomersy.pl.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP