Ekomersy 2013: Miłość i nienawiść w polskim e-handlu - Krzysztof Henel

"E-commerce ma w sobie coś z rewolucji, której nieświadomie jesteśmy uczestnikami. Zmienia nasze życie" - o tym, za co lubi polski e-commerce, a co Go wkurza opowiada Krzysztof Henel CEO Eduinvest Sp. z o.o..

Przy okazji 2. edycji Ekomersów sprawdzamy, co kochają i czego nienawidzą w polskim e-handlu jurorzy konkursu. Tym razem na pytania odpowiada Krzysztof Henel.

Za co kochasz e-commerce?

Za to, że wciąż nas zaskakuje. W żadnej innej branży nie słychać o tylu spektakularnych sukcesach i odkryciach nowych obszarów do zagospodarowania. E-commerce ma w sobie coś z rewolucji, której nieświadomie jesteśmy uczestnikami. Zmienia nasze życie.

Co szczególnie cenisz w polskim e-handlu?

Przedsiębiorczość młodych, odważnych ludzi. To dla mnie największy atut polskiego e-handlu. Na tym mocno rozdrobnionym rynku znaleźć można sporo perełek - powstałych w zaciszach domów, przysłowiowych już garażach lub w coraz popularniejszych centrach akademickiej przedsiębiorczości. To co wyróżnia ich najbardziej to to, że zarabiają…

Co Cię wkurza w polskim e-commerce?

Wkurza mnie gdy po raz setny czytam, iż w internecie jest łatwiej (stworzyć biznes, zarobić, wystartować). Tak wielkie uproszczenie robi wielką krzywdę wielu ludziom, którzy bez najmniejszego przygotowania, rozeznania i wiedzy rzucają na szalę wszystkie swoje oszczędności i czas - bo przecież musi się udać. Zbyt wiele rozczarowań widziałem, by szafować tego typu hasłami. W polskim e-commerce łatwo już było.

Co robisz, by to zmienić?

Edukuję, dzieląc się swoim doświadczeniem. Ale przede wszystkim każdego dnia pracuję na kolejne sukcesy przedsięwzięć, w które jestem zaangażowany. To codzienna praca daje mi mandat do opowiadania innym co można zrobić lepiej, a czego jest lepiej nie robić.

Jak Twoim zdaniem będą wyglądały zakupy online za 10 lat?

Rozszerzona rzeczywistość pozwoli na wejście zakupów online w świat dotychczas teoretycznie dla nas niedostępny. Będziemy mogli wirtualnie przymierzyć koszulę, zobaczyć jak będzie wyglądała kanapa w naszym pokoju albo lampa na stole. Smartfony (choć prawdopodobnie już ich następcy) będą naszym portfelem a kupowanie online za pomocą tych urządzeń będzie czystą przyjemnością. Big Data będą personalizowały każdy sklep tak, że od razu będziemy mieli dostęp do interesujących nas produktów… Odzież w naszym rozmiarze i ulubionych kolorach. Ulubione perfumy, propozycje prezentów dla mamy, która za dwa tygodnie obchodzi urodziny…

Krzysztof Henel - CEO Eduinvest Sp. z o.o.

Google, Allegro, Tesco, Orange, Tauron, Komputronik, Agito… - pomagamy przedsiębiorstwom, ich pracownikom i klientom w dynamicznym rozwijaniu swojej działalności w oparciu o możliwości jakie daje obecność ich produktów, usług i marek w internecie. Unikalne i innowacyjne podejście sprawia, że brak jest odpowiedników naszych usług na rynku. My po prostu stajemy się częścią firm dla których pracujemy od 2006 roku. Działając razem przyczyniamy się do postępu, który w efekcie przeradza się we wspólny sukces. Połączyliśmy edukację z realizacją celów biznesowych. Wciąż pracujemy nad nowymi, unikalnymi rozwiązaniami. To pasja, którą zarażamy wszystkich dookoła.

Najlepsze produkty, usługi i osoby, przyczyniające się do rozwoju polskiego rynku e-commerce można wybierać do 19 września, oddając jeden głos w każdej kategorii: ZAGŁOSUJ

Gala konkursowa wraz z wręczeniem statuetek odbędzie się 23 września 2013 w trakcie Wieczoru branży e-commerce organizowanego w ramach V Targów eHandlu i konferencji Ecommerce Trends 2013/Jesień na Stadionie Narodowym w Warszawie. Bilety na to wydarzenie można nabyć na stronie konkursu ekomersy.pl. Bezpłatne wejściówki na Targi eHandlu można rezerwować na stronie targiehandlu.pl.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP