Firma hybris rozszerza swoją sieć partnerów w obszarze marketingu

Czołowe przedsiębiorstwa — Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr i Turn — będą udostępniać rozszerzenia dla nowego rozwiązania SAP hybris Marketing

Monachium, 12 lutego 2015 r. — Podczas trwającej w Monachium konferencji Global Partner Summit firma hybris software, należąca do SAP, poinformowała o znacznym rozszerzeniu programu hybris Extend. Do programu dołączyły takie rozpoznawalne firmy jak: Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr i Turn, które będą dostarczać rozszerzenia dla wprowadzonego właśnie na rynek rozwiązania SAP® hybris Marketing.

Każdy z nowych partnerów opracował szereg zróżnicowanych, gotowych modułów do integracji z rozwiązaniem SAP hybris Marketing. Nowi partnerzy powiększą grono niezależnych producentów oprogramowania obecnych w serwisie hybris Extend — internetowym sklepie dla klientów firmy hybris. Oferowane są w nim narzędzia należące do różnych kategorii, takich jak analizy, reklama cyfrowa, obsługa klienta, praca w sklepie, płatności i rozliczenia oraz serwisy społecznościowe.

„Z przyjemnością witamy w naszej sieci nowych, wysokiej klasy partnerów i dodajemy do wprowadzonego niedawno na rynek rozwiązania SAP hybris Marketing nowe, wyjątkowe możliwości” —powiedział Patrick Finn, wiceprezes ds. globalnych kanałów sprzedaży i partnerów w firmie hybris i SAP CEC. „Nowi partnerzy podnoszą renomę serwisu hybris Extend jako dostępnego na całym świecie sklepu, który zapewnia klientom dostęp do szerokiej gamy dodatkowych rozszerzeń stworzonych przez znakomitych, godnych zaufania, czołowych producentów. Nowi partnerzy dołączają do grona organizacji, wśród których znajdują się takie rozpoznawalne firmy jak Monetate, Bazaarvoice czy OpenText”.<

Firma hybris umożliwia niezależnym producentom oprogramowania dostarczanie rozszerzeń dla jej najlepszych na rynku rozwiązań, udostępniając jednocześnie partnerom dodatkowe możliwości budowania relacji i generowania przychodów, a swoim klientom — szerszą gamę rozwiązań, usług i funkcji.

„Partnerstwo Sprinklr przy rozwiązaniu SAP hybris Marketing pozwoliło nam przyspieszyć budowanie relacji i rozszerzyć współpracę z wpływowymi markami globalnymi, które korzystają z niego na co dzień” — stwierdził Carlos Dominguez, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Sprinklr. „Dodatkowo, integracja naszej platformy do zarządzania mediami społecznościowymi, wpłynie korzystnie na działanie rozwiązania wśród naszych wspólnych klientów, a także poprawi wyniki marketingowe, handlowe i zarządzanie doświadczeniami”.<

SAP hybris Marketing obejmuje zgodną ze standardami, otwartą architekturę, która umożliwia szeroką integrację z narzędziami innych producentów. Rozwiązanie korzysta z danych kontekstowych udostępnianych w czasie rzeczywistym, aby nieprzerwanie aktualizować pełen profil znanych i niezidentyfikowanych klientów. Profil zawiera informacje o tym, co dany klient robił w przeszłości, co może zrobić w przyszłości i czym interesuje się najbardziej w określonym czasie. Więcej informacji na temat hybris Extend: : https://www.hybris.com/en/partners/hybris-extend Więcej informacji na temat rozwiązania SAP hybris Marketing: https://www.hybris.com/en/marketing

Informacje na temat SAP hybris Marketing SAP hybris Marketing zapewnia nowy zestaw rozwiązań marketingowych, a także partnerstwa dostępne za pośrednictwem platformy hybris Extend. Rozwiązania, opracowane przy ścisłej współpracy z liderami branży, są wstępnie zintegrowane by zapewnić szybkie osiągnięcie korzyści i wyższą jakość wdrożenia. SAP hybris Marketing wykorzystuje analizę wielkich zbiorów danych w czasie rzeczywistym, która poprawia rezultaty działań marketingowych. Platforma pozwala organizacjom na przygotowanie całościowego profilu swojego klienta za pośrednictwem każdego kanału. Profil ten jest w trybie ciągłym uzupełniany o dane ze źródeł wewnętrznych jak i zewnętrznych. W ten sposób dostępne modelowanie predykcyjne - w oparciu o aktywności, nastrój, profil i lifetime value –pozwala na bardziej precyzyjne dopasowanie działań. W oparciu o analizę wielkich zbiorów danych przeprowadzana jest segmentacja klientów, a także dopasowanie komunikatów by zapewnić jak najlepszą obsługę.

Informacje o firmie hybris Firma hybris software, będąca własnością SAP, dostarcza rozwiązania do sprzedaży i angażowania konsumentów w modelu omni-channel, które umożliwiają organizacjom w sposób kontekstowy zrozumieć swoich klientów w czasie rzeczywistym, stworzyć bardziej efektywne i odpowiednią obsługę. Korzystając z produktów hybris software firmy mogą sprzedawać więcej towarów, usług i treści cyfrowych za pośrednictwem każdego punktu kontaktu, kanału i urządzenia. W oparciu o najnowsze rozwiązania do zarządzania danymi konsumentów, narzędzia marketingu kontekstowego i skonsolidowane procesy handlowe, hybris pomogło pozyskać, utrzymać i rozbudować bazy klientów takim wiodącym firmom jak 3M, ASICS, Bridgestone, EE Galeries Lafayette, Johnson & Johnson, Levi Strauss & Co, Nestlé, Nespresso, Nikon, Rexel, Samsung Electronics, Ted Baker, Tommy Bahama and W.W. Grainger. hybris Commerce Suite i hybris Marketing stanowią kluczowy element pakietu Customer Engagement and Commerce (CEC) firmy SAP, wyposażonego również w rozwiązania SAP® Cloud for Sales, SAP Cloud for Service i SAP CRM. Oferowane w takiej formie platforma i narzędzia biznesowe pozwalają organizacjom tworzyć całościowy obraz konsumenta we wszystkich kanałach sprzedaży, jak również upraszczają budowanie relacji z klientem i umożliwiają rozwiązywanie złożonych problemów biznesowych.

Więcej informacji na stronie www.hybris.com.

Źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP