GA4 "low-hanging fruits" dla poprawy współczynnika konwersji.

Prelekcja - Mariusz Michalczuk - Conversion

Świat online jest totalnie mierzalny – za pomocą danych możemy opisać niemalże każdy ruch użytkownika w internecie.

Jednak w ubiegłym roku nastąpiła zmiana, którą wstrząsnęła światem marketingu – narzędzie, które znaliśmy i lubiliśmy zostało zamknięte. Mowa tutaj o Google Analytics 3.

→ W czasie prezentacji, Mariusz Michalczuk - CEO & co-founder Conversion, przedstawił raporty oraz podejście do analizy w Google Analytics 4, w których każdy znajdzie pomysły na szybką poprawę współczynnika konwersji w serwisie.

→ Konkretnie.

→ Na przykładach.


\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP