Gino Rossi S.A. i Simple Creative Products S.A. inwestują w technologie mobilne i kontekstowe

Grupa Gino Rossi S.A., w której skład wchodzą: marka obuwnicza Gino Rossi i odzieżowa Simple Creative Products, zapowiada szerokie inwestycje w technologie mobilne i zbliżeniowe. Głównym celem nowej strategii jest przede wszystkim precyzyjne zrozumienie potrzeb klientów i dopasowanie oferty zgodnej z ich oczekiwaniami.

W planach grupy na rok 2014 znajdują się między innymi rozwój mobilnego systemu pozwalającego na integrację działań online i offline oraz wprowadzenie do salonów technologii Bluetooth Low Energy (BLE), pozwalających usprawnić obsługę programów lojalnościowych funkcjonujących w ramach grupy oraz poprawić komunikację z klientami.

Inwestycje w nowoczesne technologie to przede wszystkim dowód na to, że zarówno Gino Rossi i Simple CP idą z duchem czasu. Rozwiązania nad którymi pracujemy pozwolą dogłębniej poznać potrzeby i oczekiwania naszych klientów, trafniej komunikować naszą ofertę, a także szybko i sprawnie reagować na potrzeby produktowe - mówi Prezes Zarządu Grupy Gino Rossi S.A. Tomasz Malicki.

Wdrożenie platformy mobilnej w Gino Rossi S.A. oraz Simple Creative Products S.A. posiadających ponad 124 salonów jest pierwszym tak dużym projektem wykorzystującym Bluetooth Low Energy (BLE) realizowanym obecnie w kraju. Pracami po stronie grupy kierować będą Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi S.A) oraz Tomasz Gardziewicz (Simple Creative Products S.A.). Wprowadzenie technologii zbliżeniowych i kontekstowych pozwoli m.in szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, dystrybuować wiedzę o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskać informacje o dostępności produktów w konkretnych salonach oraz materiałach, z których są tworzone wraz z metodami ich pielęgnacji bez konieczności bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Nowy system pozwoli również usprawnić proces reklamacyjny.

Wdrożeniem rozwiązań technologicznych zajmie się HG Intelligence S.A. Platforma powstanie w oparcie o autorskie rozwiązania produktowe HGI (Synerise, HG Beacon).

źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP