Współpracują ze sobą od ponad dekady. Spotkali się po raz kolejny przy okazji wdrożenia CRM. Specjaliści Grupy Unity wspierają Unizeto Technologies w dostosowaniu i integracji systemu Microsoft Dynamics 2011.
Decyzja o tej inwestycji była podyktowana względami biznesowymi, a do tego wsparta wynikami audytu przeprowadzonego w naszej firmie. Chcieliśmy stworzyć centralną bazę klientów wraz ze stałym dostępem do zgromadzonych danych – wyjaśnia Beata Świetlik, Kierownik projektu w Dziale Badań i Rozwoju Unizeto.
Nowy system miał zoptymalizować obsługę procesu sprzedaży oraz zintegrować bazy kontrahentów z wielu kanałów sprzedaży. Sytuacja była o tyle skomplikowana, że chodziło o dane z różnych źródeł dystrybucji – kanału e-commerce, programów partnerskich, sprzedaży kontraktowej oraz różnych Obszarów Biznesowych funkcjonowania przedsiębiorstwa (Podpis Elektroniczny, Fabryka Oprogramowania, Korespondencja Masowa, Szkolenia i Centrum Danych).
Ważnym etapem tego projektu była synchronizacja kontaktów i klientów między CRM z aplikacją e-commerce oraz systemem finansowo-księgowym, dzięki czemu informacje o zamówieniach z e-sklepu i fakturach trafiają automatycznie do CRM. Specjaliści Grupy Unity zintegrowali także Microsoft Dynamics z wewnętrznym systemem do zarządzania dokumentami – EDICTA.
Eksperci Unizeto mają dziś dostęp do kompletnej historii klienta, korzystającego z różnych kanałów sprzedaży i różnych usług oferowanych przez poszczególne kanały biznesowe. Klient dostał skalowalne rozwiązanie, które rozwija się wraz z firmą – podsumowuje Janusz Rozmus, Projekt Menager Grupy Unity.
Wcześniej firmy miały okazję współpracować m.in. przy okazji budowy portalu korporacyjnego oraz wdrażania systemu CMS dla Unizeto.
źródło: informacja prasowa
Wydawca
Adres prawny
NIP