Imprezy warte poznania: Search Marketing Day 2013

W najbliższy czwartek, 27 czerwca rozpoczyna się dwudniowa konferencja Search Marketing Day – największa w Europie Środkowej międzynarodowe wydarzenie poświęcone marketingowi w wyszukiwarkach internetowych. Wśród prelegentów czołówka specjalistów SEO z całego świata.

Podczas 3. edycji SearchMarketingDay.com będzie można spotkać osoby znane z hangoutów, forów, magazynów poświęconych marketingowi internetowemu.

Pierwszego dnia, impreza przybierze formę dwóch równoległych ścieżek tematycznych poświęconych SEO, pozycjonowaniu i Link Buildingowi (w jednej sali) oraz alternatywnym formom pozyskiwania ruchu (w drugiej).

W części Seo Heroes wystąpią m.in. Dan Petrovic (jego 7 testów SEO to według wielu jeden z najlepszych ostatnimi czasy artykułów), Josh Bachynski, twórca narzędzia SEnukeX; Konstatny Kanin autor bloga pozycjonowanie.ru, Razvan Gavrilas, Ralph Tegtmeier „Fantomaster”, który pokaże gotowe narzędzie do tworzenia unikalnych tekstów; Stephen Burns z blekko, Marcus Tober, który przedstawi czynniki o największym wpływie na pozycje, wykaże też poważne różnice w czynnikach SEO między Polską a innymi krajami; Maik Metzen, Dominik Wojcik i Gareth Hoyle, twórca firmy Manual Link Building oraz narzędzia Link Detox.

Jak zapewniają organizatorzy, dzięki uczestnictwu w drugiej ścieżce konferencji Search Marketing Day 2013 SEO Alternatives, poznamy odpowiedzi na pytania: „Jak uniezależnić się od jednego typu ruchu internetowego?”, „Jak osiągnąć przewagę nad konkurencją?”, „Jak zrobić coś inaczej i lewarować efektywność procesów e-marketingowych?”.

Drugiego dnia konferencji odbędą się praktyczne warsztaty – szkolenie z Programów Partnerskich i SEO PRO. Podczas warsztatów „Programy Partnerskie – Mówimy jak jest” swoim doświadczeniem podzielą się m.in. Geno Prussakov - autor dwóch książkowych bestsellerów (“A Practical Guide to Affiliate Marketing” oraz „Affiliate Program Management: An Hour a Day”) oraz prelegent największych konferencji affiliate marketingu, Łukasz Gołębniak, aktywnie działający w programach partnerskich od 8 lat. Bartek Berliński z MaxRoy skupi się na różnych (sprawdzonych w boju) strategiach SEO stosowanych na stronach afiliacyjnych oraz przedstawi konkretne case studies dla różnych strategii, opiszę metody, korzyści i ryzyka wynikające z danego wyboru. Marcin Kosedowski zagwarantuje kilkukrotne zwiększenie przychodów z Google AdSense za pomocą siedmiu sztuczek. Zaawansowane szkolenie z SEO i pozycjonowania przeprowadzą Dan Petrovic, Toni Anicic i Josh Bachynski.

Pełna agenda

Zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na konferencję - do godz. 12-tej 26.06.2013 rejestracja w promocyjnej cenie: searchmarketingday.com

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP