Już 20 kwietnia odbędzie się kolejne spotkanie w ramach nowego cyklu eventów skierowanych do osób związanych z branżą e-commerce. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z zakresu prowadzenia i rozwijania e-biznesu serwowana w atrakcyjnej formie - ZERO teorii, same e-commercowe mięcho - przez znanych praktyków z branży!
Celem InCommerce jest przybliżanie uczestnikom różnych aspektów związanych z prowadzeniem e-biznesu, począwszy od wyboru i wdrożenia platformy sprzedażowej, po formy jej promocji online, a kończąc na case'ach wybranych e-sklepów. W ramach cyklu zaplanowane są 4 spotkania - w Krakowie i w Białymstoku.
Tematem przewodnim najbliższego spotkania, które odbędzie się już 20 kwietnia w Pauza Ingarden w Krakowie, będzie konwersja w e-commerce. Przygotowaliśmy coś specjalnego - panel dyskusyjny, w którym wezmą udział wszyscy zaproszeni prelegenci.
Na koniec części oficjalnej zapraszamy wszystkich na wspólny networking i after party.
Więcej: http://incommerce.camp/krakow/
Program InCommerce:
18.00 - Rejestracja
18.15 - Łukasz Plutecki (AtomStore): 15 SPOSOBÓW NA OPTYMALIZACJĘ KONWERSJI W E-SKLEPIE
18.40 - Olgierd Sroczyński (Freshmail): JAK WYKORZYSTAĆ SEGMENTACJĘ DO ZWIĘKSZENIA KONWERSJI Z MAILINGÓW
19:05 - Przerwa
19.25 - Artur Belka (Bodypak.pl): WPŁYW WIZERUNKU MARKI I DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA NA KONWERSJĘ W E-COMMERCE
19:50 - Panel dyskusyjny: KONWERSJA W E-COMMERCE
20:30 - After Party i wspólny networking :)
Kilka słów o prelegentach:
Olgierd Sroczyński - W sprzedaży od 2008 roku, od 2010 roku związany z branżą interaktywną. Z wykształcenia filozof, zawodowo fan stosowania big data w marketingu. We FreshMail odpowiedzialny za rynek zagraniczny i program partnerski.
Artur Belka - Senior Consultant, Magento Certified Solution Specialist. Zarządza procesami wdrażania projektów e-commerce w Bold Brand Commerce . Posiada wysokie kompetencje w zakresie przygotowania i implementacji strategii e-commerce. Ceni analityczne podejście do strategii i planowania działań e-commerce. E-commerce project manager, consultant oraz senior consultant w Bold Brand Commerce a aktualnie E-commerce Brand Manager w Bodypak.pl.
Łukasz Plutecki - Współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore, czyli platformy e-commerce klasy premium. Autor wielu artykułów, współautor książek "E-Commerce Manager", "Sklep internetowy od A do Z" oraz"Konwersja w e-commerce". Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net.
Panelistów przedstawimy wkrótce :)
Zobacz, jak było na ostatnim spotkaniu!
Do zobaczenia!
PS. Na hasło "InCommerce" #piwko za #free!
NA WYDARZENIE WSTĘP WOLNY... PO WCZEŚNIEJSZEJ REJESTRACJI -> https://incommerce-krakow.evenea.pl/
Strona wydarzenia: http://incommerce.camp/krakow/
Organizatorzy:
ATOMSTORE to platforma e-commerce klasy premium. Tworzymy dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Oferujemy kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt. Wspólnie rozwiązujemy problemy polskiego e-handlu!
Więcej: http://atomstore.pl/
Sempai - Od ponad 10 lat pomagamy naszym Klientom osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online. Działamy w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych, świadcząc usługi z zakresu SEO, PPC i analityki webowej. Przez okrągłą dekadę mieliśmy okazję współpracować z kilkuset firmami, tylko obecnie obsługujemy ponad 200 Klientów. Jako certyfikowany Partner Google PREMIUM specjalizujemy sie w obsłudze sklepow internetowych w zakresie marketingu konwersji.
Więcej: http://www.sempai.pl/
Wydawca
Adres prawny
NIP