Jak i dlaczego warto budować społeczność wokół marki? Case Studies DAAG.

Prelekcja - Oskar Lipiński - DAAG

Czy zbudowanie „rodzinnej” społeczności na Facebooku może być trampolina do sukcesu marki?

Chociaż według badań przeprowadzonych przez Pew Research Center, Facebook traci popularność wśród młodszej społeczności, na przykładzie naszej marki przekonaliśmy się, że nadal pozostaje cennym narzędziem marketingowym dla firm z sektora e-commerce.

W ciągu ostatnich trzech lat zwiększyliśmy liczbę zamówień w naszym e-sklepie z kilkudziesięciu do kilku tysięcy, a wszystko za sprawą naszej strategii love brandu i zaimplementowania community brand buildingu.

Prelekcja Oskara Lipińskiego - Dyrektor E-commerce/Co-owner Daag.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP