Jak numer telefonu wpłynie na sukces Twojej firmy?

'‘Sposobów oraz kanałów komunikacji z klientami jest wiele. Jednak najpopularniejszym rozwiązaniem pozostaje nadal telefon. Rozmowa telefoniczna ułatwia zdobycie klientom pożądanych informacji w zdecydowanie szybszy sposób’’ – mówi Tomasz Kowalczyk – Regionalny Kierownik Sprzedaży Peoplefone Polska S.A.

Firmy wykorzystujące kanał telefoniczny do kontaktu z klientem w kampaniach oraz na infoliniach sprzedażowych, stale podejmują wiele działań, aby zbliżyć się do założonego celu, poprawić efektywność, wygrać z konkurencją i spełniać wymagania klientów.

Inwestują środki finansowe w szkolenia poprawiające techniki sprzedaży oraz obsługę klienta, ale również doskonalą sposób mówienia, ton głosu, tempo wypowiedzi, intonacje czy artykulacje. Dużo działań marketingowych realizowanych jest w celu zwiększenia liczby zapytań kierowanych przez klientów do infolinii sprzedażowych. Osoba, która dzwoni z reguły jest bardziej przekonana do zakupu, a sama decyzja jest dużo szybsza, niż klienta, który wysyła zapytanie drogą mailową. Dbanie o to jest istotnie ważne, ale może okazać się niewystarczające, gdy będziemy prezentować się niewłaściwie dobranym numerem telefonu, zarówno w przypadku, gdy dzwonimy do klienta lub gdy to on zechce do nas zadzwonić. Dodatkowo, jeśli jakość rozmowy nie będzie doskonała to powyższe starania mogą być pozbawione sensu, a sama rozmowa może być źle oceniona. Popatrzmy na przykład: wielu klientów jest wzrokowcami i posiada pewne stereotypy, kiedy wybiera produkty RTV AGD to szuka solidnych, dobrych rozwiązań od profesjonalnych, sprawdzonych sprzedawców, posiadających biznesowy wizerunek, zaś w przypadku żywności nasz wybór pada na naturalne produkty, a wizerunek firmy schodzi na dalszy tor.

Polskie firmy chcące odnieść sukces na rynkach zagranicznych muszą wygrać z lokalną konkurencją co nie jest łatwe, a może okazać się prawie nieosiągalne, gdyż w wielu krajach można zaobserwować tak zwany patriotyzm zakupowy. Duże polskie przedsiębiorstwa radzą sobie z tym poprzez przejmowanie lokalnych dostawców i posługiwanie się ich marką. W większości sytuacji takich możliwości nie mamy, ponieważ działamy tam wirtualnie za pomocą kanałów online oraz telefonu. Pomagamy sobie tworząc stronę internetową we właściwym języku, sprawdzonym dodatkiem uwiarygodniającym nas jest posiadanie lokalnego numeru telefonu. W kampaniach telefonicznych możemy znacznie zwiększyć skuteczność odbieralności połączeń, wybierając numer właściwy dla prowadzonej działalności i klienta docelowego. W przypadku infolinii sprzedażowych dla klientów indywidualnych doskonale sprawdza się numer komórkowy, który buduje wyobrażenie firmy, do której można szybko i łatwo się dodzwonić oraz porozmawiać z konsultantem. Natomiast numer miejski zalecany jest w przypadku infolinii Biur Obsługi Klienta, który nas dodatkowo uwiarygadnia. Często o wyborze produktu u różnych dostawców decyduje numer telefonu.

Aby dostarczyć dobrej jakości usługę telekomunikacyjną z właściwymi numerami telefonów niezbędna jest usługa SIP TRUNK, która jest nowoczesnym rozwiązaniem telekomunikacyjnym. W przeciwieństwie do tradycyjnych usług głosowych, pozwala na obsługę dowolnej liczby połączeń równocześnie, bez znaczenia ile osób pracuje w danej chwili w call center. Usługa SIP TRUNK jest dedykowana dla firm, które chcą uniknąć drogich połączeń, inwestycji w sprzęt oraz sprawnie i szybko rozpocząć działania z dowolnego miejsca, gdzie jest zapewniony dostęp do Internetu.

Usługa SIP TRUNK ma wiele zalet i umożliwia:

  • szybkie uruchomienie,
  • podłączenie usługi do dowolnego rozwiązania call center,
  • nadanie numerów komórkowych, krajowych z dowolnych stref numeracyjnych oraz zagranicznych,
  • przeniesienia numerów od obecnego operatora telekomunikacyjnego, czy zwiększenie liczby kanałów rozmownych.

Prowadząc działalność sam dobrze wiesz, kto jest Twoim klientem docelowym, a dobrze dobrana usługa telekomunikacyjna z pewnością pomoże Wam nawiązać lepsze relacje biznesowe.

Chcesz porozmawiać o usłudze SIP, VoIP, poznać warunki cenowe usługi SIPTRUNK – wyślij wiadomość na adres tomasz.kowalczyk@peoplefone.com lub zadzwoń +48698678040

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP