Jak odnaleźć się na wrogich wodach - nowe podejście do zarządzania e-commerce.

Prelekcja - Krzysztof Szyszkiewicz - Valueships

Rok 2024 stoi pod znakiem konsolidacji, drogich reklam i agresywnej konkurencji.

Krzysztof Szyszkiewicz - Partner Valueships, opowiedział jak za pomocą 3 dźwigni w e-commerce można wciąż rosnąć na wrogich wodach.

  • Po pierwsze - dynamiczne wyznaczanie cen - wcale nie tak trudne i już dzisiaj dostępne dla wszystkich, może wygenerować do 10% wzrostu sklepu.

  • Po drugie - holistyczna analiza konkurencji, w celu zdobycia jak największego kawałka rynku.

  • Po trzecie - zaawansowana analityka - jak dashboard zarządczy może sprawić, że będziemy podejmować decyzje lepiej i szybciej.


\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP