Jak pokazać 26 730m² sklepów Martes Sport online?

Martes Sport sięga po nowoczesne technologie eCommerce oraz e-mail marketing z systemem analitycznym, aby dopieścić swoich klientów i podnieść standard obsługi klienta. Wdrożenie przeprowadzi agencja interaktywna Lizard Media z Bielska-Białej.

Producent oraz importer takich znanych na polskim rynku marek jak Arena, Colmar, Elbrus, Hi-Tec, Iguana, Magnum, Martes oraz akcesoriów Nike rozpoczął prace nad wdrożeniem kompleksowych rozwiązań eCommerce ─ od kompleksowej strategii eCommerce, przez interaktywne prototypy oraz testy z użytkownikami, wdrożenie i wsparcie rozwiązań, aż po e-mail marketing i inne narzędzia wspierające sprzedaż internetową.

Celem projektu jest zwiększenie ruchu i sprzedaży w sklepie oraz wzrost lojalności klientów. Nasze produkty są nowoczesne i technologicznie zaawansowane. Chcemy, żeby również nasz wizerunek internetowy odzwierciedlał postęp technologiczny w produkcji akcesoriów sportowych – mówi Jarosław Gewinner, specjalista ds. reklamy w Martes Sport.

Mniej czasu na zakupy - więcej na sport

Wdrożenie ułatwi klientom Martes Sport nawigację podczas zakupów online i skróci ścieżkę dostępu do konkretnych produktów. Wprowadzone zostaną mechanizmy filtrowania. Na stronie pojawią się bardziej wyczerpujące opisy i specyfikacje produktów wraz z dokładnymi zdjęciami. Ma to kluczowe znaczenie podczas zakupów w sieci, gdzie produktu nie możemy fizycznie dotknąć i ocenić. Martes Sport położył duży nacisk na organizację tematyczną działów w swoich fizycznych sklepach w całej Polsce. Z tego jest dobrze znany i również systematycznie nagradzany. Sklep online będzie odzwierciedleniem tej cechy user experience. Projekt wdrożenia zakłada również ułatwienie kontaktu z obsługą klienta.

Agencja Lizard Media wybrana została spośród kilku większych firm biorących udział w konkursie ofert. Prace nad projektem firma z Bielska-Białej rozpoczęła od warsztatów user experience z klientem, w których określono wspólnie grupę docelową, stworzono modele mentalne oraz strategię user experience.

Wdrożenie nowej strategii eCommerce da Martes Sport przewagę konkurencyjną. Osiągniemy to poprzez solidne analizy i strategię user-experience, a także ciągłą analizę potrzeb i zachowań użytkowników. To kluczowe do osiągnięcia celu, jakim jest wzrost współczynników sprzedaży i konwersji – przekonuje Paweł Biliński, UX Manager w Lizard Media.

W tej chwili sieć sklepów Martes Sport w Polsce to prawie 50 salonów obejmujących 26 730 m². To sklepy sportowe wielkopowierzchniowe od 270 do 2 200 m², z markowymi artykułami sportowymi do uprawiania najbardziej popularnych dyscyplin sportowych. Oferta firmy skierowana jest do klientów wymagających, przywiązujących wagę do marki i jakości zarówno dla wytrawnych sportowców, jak i tych, którzy dopiero szukają odpowiedniej dla siebie dyscypliny. Sklepy znana są z funkcjonalnej i tematycznej organizacji działów, która pozwala na łatwe zlokalizowanie poszukiwanego artykułu. Pierwszy sklep został otwarty w sierpniu 2005 roku. W asortymencie firmy znalazły się ubrania, obuwie oraz sprzęt i akcesoria dla takich dyscyplin jak trekking, sporty zimowe, pływanie, rower, turystyka i wiele innych.

Wdrożenie przewidziane jest na koniec drugiego kwartału 2013 r.

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP