Jak rozszerzać ofertę swojego sklepu o produkty z największym zainteresowaniem w Twojej branży dzięki szczegółowe analizie konkurencji w Google?

Prelekcja Jakuba Lisieckiego z EACTIVE

Prezentacja Jakuba Lisieckiego - SEO Strategist w EACTIVE ma na celu pokazanie w jaki sposób skrupulatny podział danych o widoczności w Google z wybranego narzędzia (np. Senuto, Ahrefs) na segmenty:

  • tematyczne - przypisanie podstron kategorii, podstron produktów oraz pozostałych podstron na serwisach do utworzonych grup tematycznych,
  • funkcjonalne - według przeznaczenia danej podstrony - np. karta produktowa, wpis blogowy.

prezentuje panujące w danej branży trendy zainteresowania konkretnymi produktami lub grupami produktów, a także sposób wykorzystania tej informacji do rozwoju własnego e-biznesu.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP