KEH3: jak wykorzystać wideo marketing do zwiększania sprzedaży

”Dajcie mi branżę, a znajdę dla niej wideo. (...) YouTube pozwala kreować wizerunek, zwiększać sprzedaż, działać w obrębie employer brandingu” - przekonuje Karol Modzelewski z MUSE, prelegent III Kongresu eHandlu.

FP2.0: Dlaczego właściciele e-sklepów powinni zainteresować się obecnością na YouTube? Serwis ten realnie może pomóc w sprzedaży?

Karol Modzelewski, MUSE: Wykorzystanie wideo może pomóc w sprzedaży na kilka sposobów:

    1. zastosowanie wideo na karcie produktu zwiększa konwersję do 30%
    1. YouTube udostępnia wiele modeli reklamowych, które są dostosowane do różnych budżetów
    1. własny, właściwie prowadzony kanał YouTube buduje społeczność wokół marki, generując ambasadorów marki, którzy identyfikując się z jej treściami wideo się stają się bezcennym atutem
    1. 70% ankietowanych stwierdziło, że na swojej ścieżce zakupowej spotyka się z treściami wideo, która mają istotny wpływ na decyzję o danym zakupie. 89% wyświetleń tych treści nie pochodzi od marek. Co oznacza, że w ogromnej mierze to nie my decydujemy o wizerunku naszego produktu, a twórcy wideo.
    1. YouTube jest uwzględniany w wynikach wyszukiwań Google’a, więc jest świetnym sposobem na pozycjonowanie naszych produktów.
    1. emocjonalne poczucie własności - klient, który zobaczy wideo z produktem, którego poszukuje, automatycznie tworzy projekcję siebie jako właściciela, co wpływa znacząco na decyzję o zakupie - patrz pkt. 1.

YouTube to serwis dla każdej branży?

Wbrew pozorom - tak. Parafrazując klasyka: Dajcie mi branżę, a znajdę dla niej wideo. Liczy się znajomość medium, kreatywność, systematyczność i determinacja. A ponad tym wszystkim cel, jaki chcemy osiągnąć. YouTube pozwala kreować wizerunek, zwiększać sprzedaż, działać w obrębie employer brandingu.

Twoje 3 ulubione kanały e-sklepów na YouTube to...

  • One Dollar Shaving Club

https://www.youtube.com/watch?v=ZUG9qYTJMsI

Wskazówki, jak wykorzystać wideo marketing do zwiększania sprzedaży i kreowania wizerunku marki Karol Modzelewski przedstawi już 29 września podczas III Kongresu eHandlu.

<a href="http://www.kongres-ehandlu.pl/#price" class="btn btn-primary btn-inverse btn-large" style="margin-top: 20px;">Kup Bilet</a>

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP