”Dajcie mi branżę, a znajdę dla niej wideo. (...) YouTube pozwala kreować wizerunek, zwiększać sprzedaż, działać w obrębie employer brandingu” - przekonuje Karol Modzelewski z MUSE, prelegent III Kongresu eHandlu.
FP2.0: Dlaczego właściciele e-sklepów powinni zainteresować się obecnością na YouTube? Serwis ten realnie może pomóc w sprzedaży?
Karol Modzelewski, MUSE: Wykorzystanie wideo może pomóc w sprzedaży na kilka sposobów:
YouTube to serwis dla każdej branży?
Wbrew pozorom - tak. Parafrazując klasyka: Dajcie mi branżę, a znajdę dla niej wideo. Liczy się znajomość medium, kreatywność, systematyczność i determinacja. A ponad tym wszystkim cel, jaki chcemy osiągnąć. YouTube pozwala kreować wizerunek, zwiększać sprzedaż, działać w obrębie employer brandingu.
Twoje 3 ulubione kanały e-sklepów na YouTube to...
https://www.youtube.com/watch?v=ZUG9qYTJMsI
Wskazówki, jak wykorzystać wideo marketing do zwiększania sprzedaży i kreowania wizerunku marki Karol Modzelewski przedstawi już 29 września podczas III Kongresu eHandlu.
<a href="http://www.kongres-ehandlu.pl/#price" class="btn btn-primary btn-inverse btn-large" style="margin-top: 20px;">Kup Bilet</a>
Wydawca
Adres prawny
NIP