Pierwsze półrocze 2016 roku dla marki KiK było bardzo pracowite. Firma, oprócz pojawiania się w kolejnych miastach Polski, zainicjowała plebiscyt „Kobieta Roku”. Angażowanie się w nowe przedsięwzięcia świadczy o tym, że KiK nie zamierza zwolnić tempa również w drugiej połowie roku.
Aktualnie firma KiK liczy 127 sklepów na terenie Polski. Dodatkowo marka organizuje wiele akcji, które mają podkreślać zainteresowanie sprawami lokalnych społeczności oraz umacniać z nimi więź. Wśród nich można wymieniać projekt „Z pasji do piłki…” oraz „Kobietę Roku” – konkurs, który z miesiąca na miesiąc cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród Polek.
KIK postanowiła także przyłączyć się do inicjatywy, która od wielu lat jest realizowana w Niemczech. Na początku lipca w polskich sklepach KiK zainstalowano puszki, z których dochód zostanie przekazany na fundację „Help&Hope”. Celem „Help and Hope” jest pomoc dzieciom potrzebującym – zarówno na skalę krajową, jak i międzynarodową. Akcja skupia się na poprawie perspektyw rozwoju dla dzieci pokrzywdzonych społecznie. Wszelkie działania oparte są na 3 filarach: opiece, edukacji i zatrudnieniu. Fundacja poszukuje różnych sposobów na pomoc potrzebującym, ale stara się przy tym, aby każda inicjatywa przynosiła długofalowe skutki.
Warto zaznaczyć, że fundacja „Pomoc i Nadzieja” powstała w Niemczech w grudniu 2005 roku. Jej twórcą był Stefam Heining, przewodniczący zarządu KiK. Pierwszy projekt został zrealizowany z „Fundacją UNESCO - Edukacja dla dzieci w potrzebie” w Pakistanie, gdzie sfinansowano przebudowę szkoły podstawowej w górskim regionie dotkniętym trzęsieniem ziemi Bagh. Dzięki temu 200 studentów otrzymało miejsce, w którym może zdobywać wiedzę pod okiem nauczycieli. W ciągu 11 lat działalności i zaangażowania do tej pory udało się zebrać ponad 1.000.000 euro. Ta suma umożliwiła pomoc dla 10.000 dzieci i młodzieży w Europie.
więcej informacji >>>tutaj<<<
Wydawca
Adres prawny
NIP