Bogaty asortyment przyciąga nowych klientów i zwiększa obroty. Z drugiej strony wybór najlepszej oferty z szerokiej lub skomplikowanej gamy produktów do łatwych nie należy. Wielu klientów, przytłoczonych liczbą produktów, nie zamyka sprzedaży. Jak możesz im pomóc?
Badania pokazują, że prezentacja mniejszej, lecz lepiej dobranej liczby ofert sprawia, że 10-krotnie więcej klientów finalnie decyduje się na zakup. Pozostaje pytanie, które z nich pokazać konkretnemu klientowi?
Podczas prezentacji opowiemy, w jaki sposób rozwiązać sprzeczność: “dużo produktów by przyciągnąć klienta - kilka produktów, aby zamknąć sprzedaż”. Omówimy różne podejścia: skutecznego sprzedawcę, model samoobsługowy, inteligentne rekomendacje oraz chatbota sprzedażowego, działającego w modelu: słucham - polecam - tłumaczę.
Zaprezentujemy, jak połączyć wiedzę dobrego doradcy o produktach, siłę uczenia maszynowego i wyrażanych opinii klientów do skutecznej prezentacji ofert pod potrzeby konkretnego odbiorcy. Wyjaśnimy, jakie ograniczenia mają stosowane metody i w jakich sytuacjach najzwyczajniej nie zadziałają. A na koniec - jakiego rzędu wyników można się spodziewać.
Po prezentacji będziesz w stanie ocenić jakie podejście będzie najskuteczniejsze dla specyfiki Twojego sklepu i podjąć decyzję, kiedy warto skorzystać z tego rozwiązania we własnym eCommerce.
\
Wydawca
Adres prawny
NIP