Kupując on-line obdarujesz podwójnie – sprawdź dlaczego warto zamówić prezenty świąteczne przez internet.

Według raportu CBOS co drugi Polak kupuje przez internet. E-sklepy stały się idealną alternatywą dla każdego kto nie ma czasu ani ochoty na wycieczki do tradycyjnych sklepów i centrów handlowych. Tym bardziej w okresie przedświątecznym, gdzie niekończące się kolejki, tłok, hałas i ogólne zabieganie nie pozwalają się skupić nad trafnym wyborem. Kupowanie w sieci ma jeszcze jedną przewagę. Dzięki transakcjom online możemy bez dodatkowych kosztów wspierać organizacje społeczne, fundacje czy lokalne inicjatywy. Umożliwia to serwis FaniMani.pl.

Święta kojarzą nam się z czasem spokoju, wizytą rodziny i spędzaniem wspólnych chwil z najbliższymi. Jednak od wielu lat, czy nam się to podoba czy nie, Boże Narodzenie ma wymiar coraz bardziej komercyjny. Gorączka przedświąteczna zaczyna się w centrach handlowych już w listopadzie. Początki tradycji obdarowywania prezentami sięgają IV wieku i powiązane są z życiem włoskiego biskupa św. Mikołaja, który dzielił się swoim majątkiem z potrzebującymi. Zwyczaj wręczania prezentów jaki znamy dziś, pojawił się w Polsce w XIX wieku. Wraz z pojawieniem się w Polsce serwisu FaniMani.pl nastał nowy etap obdarowywania. Teraz kupując prezenty przez internet, stajemy się podwójnym Świętym Mikołajem – obdarowujemy rodzinę lub przyjaciół, a przy okazji wspieramy wybrany przez nas cel charytatywny.

E-konsumenci wydają coraz więcej

Z roku na rok Polacy wydają coraz więcej przed Bożym Narodzeniem. Ponad połowa świątecznych budżetów przeznaczana jest na prezenty, a aż 86% rodaków planuje je dawać i dostawać. Jak wynika z badań przeprowadzonych dla magazynu Brief średni wydatek na gwiazdkowe prezenty w 2015 będzie wynosił blisko 500 zł. Według raportu „Internauci 2014” przeprowadzonego przez CBOS, co drugi Polak robi zakupy przez internet. Duże nasilenie konsumenckiej aktywności w e-sklepach obserwuje się właśnie w okresie przedświątecznym. Z kolei według raportu Izby Gospodarki Elektronicznej ”Kupuję w Internecie 2014” w ciągu ostatnich 5 lat liczba e-konsumentów wzrosła o 43%. Już ponad 12,5mln polskich internautów odwiedza sklepy w sieci. Zakupy online mają swoje duże plusy, które dostrzegł każdy, kto choć raz się na nie zdecydował. FaniMani.pl jest kolejnym powodem, dla którego warto kupować w internecie.

Podwójny prezent z Fanimani.pl

Nowością na rynku polskim jest możliwość wsparcia wybranej przez siebie organizacji społecznej przy okazji zakupów przez internet, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Umożliwia to serwis FaniMani.pl, który współpracuje z ponad 750 sklepami internetowymi (w tym Empik, Smyk, Matras, Agito, Douglas, W.Kruk, Groupon, Media Expert itd.) i 1739 organizacjami społecznymi, działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej.

FaniMani.pl daje możliwość pozyskiwania dodatkowych pieniędzy przez fundacje, stowarzyszenia, szkoły i inne organizacje. Wystarczy, że użytkownik zarejestruje się w serwisie, wybierze sklep, w którym zamierza dokonać zakupu i wskaże cel, który chce wesprzeć. Od każdej takiej transakcji, wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości zakupów. Istotną zaletą serwisu jest fakt, że konsumenci nie wydają ani złotówki więcej, wspierając różne cele. Pieniądze, które trafiają do organizacji, pochodzą z budżetów marketingowych sklepów.

FaniMani.pl działa na zasadzie „pomagania przy okazji”. Serwis jest pierwszym w Polsce, który w taki sposób łączy możliwość zaspokajania własnych potrzeb z pomocą potrzebującym. FaniMani.pl umożliwia wspieranie wielu celów społecznych podczas zakupów w wielu sklepach i to klient decyduje gdzie kieruje wsparcie. Np. kupując na stronie Tchibo.pl sanki za 259zł, przeznaczamy 5% wartości zakupów (13 zł ) dla Fundacji „Dr Clown” lub wybierając trzy książki Sapkowskiego o łącznej wartości 119 zł w sklepie Empik.com możemy przekazać 2,38 zł (2% od wartości zakupów) Fundacji na Rzecz Zwierząt „Przytul Psa”.


Więcej informacji na temat Fanimani.pl:

fanimani.pl

Facebook Fanimani

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP