Letnie wyprzedaże na Sarenza.pl także w wersji mobilnej - wzrost sprzedaży o 300%

Dzięki nowej, w pełni dostosowanej do urządzeń mobilnych i tabletów stronie, Sarenza.pl jeszcze lepiej odpowiada na oczekiwania swoich klientów.

Dbając o wygodę swoich klientów i chcąc zapewnić im usługi najwyższej jakości, Sarenza.pl udoskonaliła swoją stronę, dostosowując ją do urządzeń mobilnych i tabletów.

Wyprzedaże w sklepie Sarenza.pl osiągnęły już 60%. Porównując do tego samego okresu w zeszłym roku, firma zaobserwowała wzrost sprzedaży aż o 300%! Z takimi rezultatami Sarenza na początku 2014 roku spodziewa się osiągnąć liczbę 10 mln sprzedanych produktów oraz przed końcem 2013 roku liczbę 3 mln klientów w całej Europie. Grupą najczęściej korzystającą z tegorocznych wyprzedaży na Sarenza.pl są kobiety (84%). Mężczyźni są w tej kwestii dużo bardziej powściągliwi: tylko 16% z nich zdecydowało się na zakup właśnie w okresie największych obniżek. Co więcej, latem Polakom zależy przede wszystkim na wygodzie, dlatego podczas wyprzedaży wybierają głównie buty sportowe bądź na płaskiej podeszwie, takie jak sandały, baleriny czy tenisówki. Nie dziwi więc fakt, że najbardziej popularnymi markami, które zwróciły uwagę klientów sklepu Sarenza.pl są Converse, Geox i Sketchers.

Pomimo iż wyprzedaże wydają się być ciekawą okazją dla większości z nas, według przeprowadzonego w zeszłym roku przez firmę Sarenza badania, polscy konsumenci nie czekają na ten okres z taką niecierpliwością jak przedstawiciele innych krajów europejskich. Tylko 33% Polaków zwleka z zakupem do okresu wyprzedaży, podczas gdy we Włoszech liczba ta wynosi aż 57%, a w Hiszpanii 52%.

Dynamiczny rozwój nowej gałęzi e-commerce – m-commerce wśród młodych polskich konsumentów zmotywował wiele sklepów online do podjęcia działań, mających na celu ułatwienie zakupów internetowych, również podczas wyprzedaży. Dlatego też, sklep Sarenza.pl wprowadził ostatnio nową, w pełni dostosowaną do urządzeń mobilnych i tabletów stronę, która sprawia, że zakupy są jeszcze przyjemniejsze.

O Sarenza:

  • Międzynarodowy ekspert w branży obuwniczej, obecny na rynku od 2005 roku.

  • Ponad 600 marek dostępnych w ofercie, w tym 40 000 sztuk torebek i obuwia oraz ponad 1 milion pozycji w magazynie.

  • Doskonała obsługa klienta, gwarancja darmowej przesyłki, możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 100 dni.

  • Ponad 7 mln sprzedanych produktów od momentu powstania.

  • Ponad 131 mln euro przychodu w 2012 roku.

  • Sklep dostępny w 25 europejskich krajach.

źródło: informacja prasowa

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP