Techniczny gigant dla wielu z nas może wydawać się nieprzeniknioną enigmą, jednak tak naprawdę jest on tworzony przez tysiące całkowicie normalnych jednostek – takich jak my. Jedną z takich osób jest Kamil Glenszczyk – Account Manager w Google Ireland. Kamil będzie dzielił się swoimi insightami dotyczącymi docierania do Globalnego Klienta i odkrywania nowych możliwości exportu – to wszystko na E-commerce Berlin za niecałe dwa tygodnie. Zdecydowaliśmy się zadać mu kilka pytań dotyczących zarówno jego pracy, jak i prezentacji – tym samym zaostrzając nasze apetyty przed targami.
<div class="clearfix"></div> ### __Anastasia Procner, FP20__: Zacznijmy od przypomnienia każdemu, że pracujesz w Google – to szansa dla której niejeden by zabił. Czy możesz przybliżyć nam z czym obecnie wiąże się Twoja praca i jaki ma wpływ na ludzi? <div class="clearfix"></div>Kamil Glenszczyk, Google Ireland: To prawda, tak jak wspomniałaś – Google jest ogromną firmą, a zróżnicowanie i mnogość projektów są bez wątpienia imponujące. Jak dla mnie obecnie najbardziej ekscytującym przykładem jest AlphaGo – który opracowano aby grał w grę planszową "Go". Jednak jestem także pod wrażeniem tego, w jaki sposób rozwijają się nasze mechanizmy reklamy.
<div class="clearfix"></div> ### __Anastasia Procner, FP20__: Tematem Twojej prezentacji na [E-commerce Berlin Expo](http://ecommerceberlin.com/?utm_source=fp20org&utm_medium=post&utm_campaign=post_fp20org#register) w Kwietniu jest: "W jaki sposób dotrzeć do Globalnego Klienta i odkryć nowe szanse eksportu poprzez digital". Czy mógłbyś nam powiedzieć dlaczego zdecydowałeś się akurat na ten temat – i dlaczego uważasz, że jest on wart Twojego czasu i pracy związanej z jego opracowaniem? <div class="clearfix"></div>Kamil Glenszczyk, Google Ireland: E-commerce to niezwykle szybko wzrastająca część całego rynku usług cyfrowych. Mam głęboką nadzieję, że moja prezentacja będzie inspirująca dla wszystkich, którzy chcą dać zastrzyk energii swoim biznesom i wprowadzić je także na zagraniczne rynki – zarówno w rzeczywistej, jak i cyfrowej sferze.
<div class="clearfix"></div> ### __Anastasia Procner, FP20__: Porozmawiajmy przez chwilę o Twojej karierze oraz doświadczeniach. Pracujesz w Google już ponad 2 lata, a wcześniej pracowałeś w kilku innych firmach. Poza tym studiowałeś na Uniwersytecie Stanford oraz 2 bardzo prestiżowych uniwersytetach w Krakowie. Czy mógłbyś nam powiedzieć, które z doświadczeń było dla Ciebie najbardziej wartościowe pod względem edukacyjnym, a przy tym dało Ci ważną lekcję (lub lekcje) dotyczącą branży? <div class="clearfix"></div>Kamil Glenszczyk, Google Ireland: Edukacja była – i ciągle pozostaje – bardzo ważna w moim codziennym życiu. Jednak najwięcej nauczyłem się podczas moich zajęć ze sztuk walki. Po 15 latach treningu karate zdałem najcięższy egzamin – na czarny pas. Mówiąc w skrócie: cierpliwość, ciężka praca i ukierunkowanie na poszczególne cele to zawsze klucz do sukcesu – bez względu na to czy mówimy o osobistym czy zawodowym życiu. W moim osobistym rozwoju edukacyjnym, innowacyjny sposób myślenia oraz pewność siebie pomogły mi w osiągnięciu wszystkiego, co mam. Bez tego nie byłoby nawet w najmniejszym stopniu tak prosto i łatwo.
<div class="clearfix"></div> ### __Anastasia Procner, FP20__: Jako prelegent na [E-commerce Berlin Expo](http://ecommerceberlin.com/?utm_source=fp20org&utm_medium=post&utm_campaign=post_fp20org#register) jesteś autorytetem dla wielu ludzi. Co byś powiedział komuś, kto dopiero zaczyna interesować się e-commercem? Czy masz jakąś złotą zasadę lub wskazówkę? <div class="clearfix"></div>Kamil Glenszczyk, Google Ireland: Bądź innowacyjny i wkładaj pasję we wszystko co robisz!
Wydawca
Adres prawny
NIP