Machine Learning & Human Intelligence = sukces mierzony w PLN! Case study tantis.pl

Prelekcja - Marcin Stańdo - Client Development Director Sempai

W jaki sposób maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy drzemiący w kampaniach Google Ads?

Odpowiedź brzmi: machine learning + human intelligence!

W Case study Tantis.pl Marcin Stańdo pokazuje, jak dzięki połączeniu 3 elementow, czyli:

  • opcji automatycznych Google Ads
  • autorskiego narzędzia do optymalizacji kampanii produktowych Google: Sempai Merchant 360
  • umiejętności doświadczonego specjalisty PPC

osiągnięto 6-krotny wzrost przychodów rok do roku!

Case study zajęło 1. miejsce w konkursie semKRK 2021 w kategorii Google Ads, a także otrzymało 4 nominacje w konkursie European Search Awards 2021.

\

Cześć!

Chcesz opublikować tekst? Odezwij się do nas
Karolina Michalak Relationship Manager
redakcja@ehandel.com.pl
+48 721 945 134
  • Infoguru Sp. z o.o. Sp. k.

    Wydawca

  • POLAND, Poznań, Truskawiecka 13

    Adres prawny

  • VAT ID 7811967834

    NIP