Marka Semilac wybrała technologię Magento 2 Enterprise

Semilac, jedna z najczęściej wybieranych marek kosmetyków do stylizacji i pielęgnacji dłoni, zdecydowała się na radykalne unowocześnienie systemu sprzedaży online. To już kolejne wdrożenie na platformie Magento 2 Enterprise w Polsce. Za wprowadzenie nowych rozwiązań odpowiedzialna jest firma Bold Brand Commerce. Popularna marka Semilac, należąca do spółki Nesperta, jest najczęściej wybieraną marką w branży kosmetycznej. Jej flagowy produkt – lakiery hybrydowe są pionierem w swojej kategorii. Rosnąca popularność marki oraz dynamiczny wzrost sprzedaży spowodował, że firma zdecydowała się wprowadzić głębokie zmiany w zakresie doświadczenia zakupowego oraz technologii. Przy tej skali biznesu nasz obecny system okazał się nieskuteczny. Dlatego przejście na nowy, lepszy silnik, było kwestią czasu. Poszukiwaliśmy rozwiązania, które, po pierwsze, będzie realizować nasze teraźniejsze i przyszłe cele, a po drugie, zapewni strategiczne bezpieczeństwo rozwoju, również w kierunku omnichannel. – mówi Grzegorz Szpakowski, Wiceprezes w Nesperta Sp. z o.o.

Większe możliwości dzięki Magento 2

Cały rynek czekał na oficjalną premierę Magento 2. Skalowalność i wydajność na korporacyjnym poziomie, ulepszona produktywność i ergonomia systemu oraz aż 4-krotnie szybsze, manualne tworzenie produktów w porównaniu do Magento 1 – to tylko część usprawnień, jakie Magento gwarantuje klientom. W przypadku wdrożenia dla marki Semilac szczególne znaczenie miało przygotowanie wysoko wydajnej architektury systemu w celu obsłużenia dużej ilości transakcji w skali miesiąca oraz licznych szczytów sprzedażowych. Dlatego rekomendowaliśmy wybór platformy Enterprise, którą Magento opracowało z myślą o dużych systemach e-commerce - komentuje Borys Skraba, Prezes Zarządu Bold. Ponadto, dzięki elastycznej, modularnej architekturze Magento Enterprise 2 możemy nie tylko precyzyjnie dopasować system do modelu biznesowego naszego klienta, ale w jeszcze większym stopniu wykorzystać możliwości sprzedażowo-marketingowe, czy integrację z social media. - dodaje.

image

Komentarze