Marketizator wkracza na polski rynek e-commerce

Marketizator to dynamicznie rozwijająca się firma, która osiągnęła już spore sukcesy u naszych zachodnich sąsiadów w branży e-commerce i nie tylko. Jej główni klienci to między innymi Vodafone, Garanti Bank, Ecco, BFashion.com, czy Unicredit Bank.

Platforma służy do zwiększania konwersji sprzedaży. Pozwala marketerom na wdrożenie zaawansowanych narzędzi optymalizacyjnych bez znajomości programowania i wsparcia informatycznego. Dzięki Marketizatorowi e-sklepy czy portale internetowe mogą między innymi:

  • badać intencje swoich klientów, powody porzucania koszyka, czy zbierać opinie o sklepie,
  • prowadzić testy A/B lub wielowariantowe wyglądu sklepu, czyli sprawdzać na wybranej grupie jak poszczególne zmiany wpływają na konwersję sprzedaży,
  • personalizować promocje i zachęty lub ustawiać spersonalizowane przekazy marketingowe.

Wszystkie te funkcjonalności można dowolnie parametryzować w oparciu o 30 różnych właściwości, m.in. zachowania odwiedzających, źródło z którego weszli do sklepu, co przeglądali, co poprzednio kupowali, w jakim są mieście, a nawet jaka tam jest teraz pogoda.
Co ważne: wdrożenie Marketizatora i samo używanie tego narzędzia jest bardzo proste i nie wymaga znajomości programowania. Z narzędzia mogą korzystać zarówno sklepy działające w oparciu o platformy sklepowe czy posiadające własne, dedykowane rozwiązania sprzedażowe. Zmianę wyglądu strony www w testach A/B przeprowadza się np. poprzez graficzny edytor. Oczywiście Marketizator ma również dostępne bardziej zaawansowane możliwości edycji, czy wprowadzania zmiennych, które docenią webmasterzy i UX-owcy. 
Jednym słowem Marketizator zapewni nowe, niepowtarzalne możliwości zwiększenia wyników sprzedażowych sklepów internetowych.

Polska od wielu lat charakteryzuje się jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Przyciągnęła już takich potentatów jak Amazon czy grupę Naspers (właściciel Allegro). Dostajemy liczne sygnały, że lokalny handel internetowy przyciąga coraz większą rzeszę klientów a to oznacza, że coraz więcej e-sklepów oraz osób odpowiedzialnych za marketing potrzebuje nowoczesnych i sprawdzonych narzędzi, które zapewnią konkurencyjność oraz wysoki poziom sprzedaży. Marketizator to pierwsze na świecie rozwiązanie oferujące kompletne narzędzia do optymalizacji konwersji sprzedaży wdrożone już w ponad 500 stronach internetowych na całym świecie. Potencjał rynku, możliwości naszych usług oraz zainteresowanie nowymi rozwiązaniami marketingowymi przekonało nas, aby udostępnić Marketizatora w Polsce przy współpracy z Loopa.eu oraz przygotować specjalną ofertę dla polskich sklepów.

mówi Valentin Radu CEO Marketizatora.

Ekspansja była możliwa dzięki rozpoczęciu strategicznej współpracy z Loopa.eu - portalu i usług dla sklepów internetowych zbudowanych przez firmę Intellive. Loopa.eu zapewni obsługę polskich klientów oraz co ważniejsze, rozszerzy wachlarz swoich eksperckich usług koncentrujących się na badaniach rynku e-commerce, optymalizacji doboru asortymentu, czy analizach koszykowych i segmentacji klientów. Dzięki narzędziom Marketizator oraz usługom Loopa.eu stanie się możliwe zaimplementowanie takich scenariuszy jak:

  • Dynamiczne oferowanie dla klientów porzucających koszyk zestawów kilku produktów w korzystniejszej cenie czy tańszej lub wręcz darmowej dostawie. Zestawy będą dobierane między innymi na podstawie dodanych już produktów do koszyka oraz historii przeglądania ofert sklepu tak, aby trafiały w realne potrzeby klienta.
  • Oferowanie wybranych promocji w zależności od zachowania i intencji kupującego. Dzięki segmentacji klientów badamy jak wygląda profil klienta, który generuje największe przychody dla sklepu. Ustalamy, czego szukają, co przeglądają, co i kiedy kupują oraz jaka półka cenowa ich interesuje najbardziej. Mając do dyspozycji te informacje oraz możliwości Marketizatora możemy ustalić w czasie rzeczywistym, do jakiego profilu klienta najbardziej pasuje nowy odwiedzający i spersonalizować dla niego wygląd strony poprzez wyświetlenie odpowiednich komunikatów i promocji, które skuszą go do dokonania pierwszych lub kolejnych zakupów. Co więcej: każdą z takich akcji możemy testować A/B i wybierać najbardziej skuteczną.

Możliwości Marketizatora doskonale wpisują się w nasze dotychczasowe usługi, koncentrujące się na zwiększaniu przychodów e-sklepów. To narzędzie pozwala w bardzo prosty sposób skomercjalizować, czyli przekuć w zysk wyniki naszych analiz i rekomendacje. Ceny za usługi Marketizatroa rozpoczynają się już od 59 zł za miesiąc, a to oznacza, że zarówno małe, rozwijające się sklepy oraz średnie i duże znajdą tu przydatne narzędzia dostosowane do ich aktualnego poziomu rozwoju oraz dalszych planów wzrostu i ekspansji.

mówi Oracz Piotr dyr. ds. E-Commerce w Loopa.eu

Oficjalna data premiery usługi na rynku polskim to 23.09.2014. Tego samego dnia ruszy również polska wersja językowa usługi pod nazwą marketizator.pl.

Patronem całego przedsięwzięcia jest eCommercePolska – organizacja, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. eCommercePolska zrzesza największe polskie e-sklepy oraz partnerów tworząc cały ekosystem, dzięki któremu rynek e-commerce tak prężnie się rozwija.

Myśląc o rozwoju polskiego e-commerce zdecydowaliśmy się na zaproponowanie Marketizatorwi wejścia na nasz rodzimy rynek. Opracowaliśmy kompletną strategię marketingową wraz z programem partnerskim, która pozwoli również polskim e-sklepom korzystać z możliwości oferowanych do tej pory tylko na rynku europejskim. Zaczynamy od promocji do końca września, w ramach której firmy mogą wykupić usługi Marketizatora z 50% rabatem na 6 miesięcy.

mówi Igor Czajkowski dyr. ds. Rozwoju w Loopa.eu oraz główny architekt umowy z Marketizatorem.

informacja prasowa

Szukaj podobnych:

image

Komentarze